E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Wiedza

Podsumowanie roku 2011 – smartphony i social media

20 lutego 2012
Rok 2011 to rok niebywałej popularyzacji smartphone’ów oraz zachwytu portalami społecznościowymi. Trendy te są aż tak widoczne, że nie ma mowy o przypadku lub też zbiegu wydarzeń
Czytaj dalej

Google kontra porównywarki produktów

16 lutego 2012
Zespół Google końcem stycznia wystąpił przeciw metodzie kupowania linków, chcąc zmusić popularne serwisy internetowe do zmiany swoich dotychczasowych strategii.
Czytaj dalej

Black SEO i jego konsekwencje

30 czerwca 2011
Niektóre próby podniesienia pozycji witryny internetowej mogą zostać uznane przez Google za nieetyczne. Często nawet doświadczony pozycjoner może nie zdawać sobie sprawy ze szkodliwości swoich zabiegów i narazić stronę na wykluczenie z indeksu.
Czytaj dalej

Jak branża farmaceutyczna promuje się w wyszukiwarkach?

28 lutego 2011
Z badań przeprowadzonych przez CBOS wynika, że już 56% Polaków ma dostęp i korzysta z zasobów sieci, liczba ta powiększa się z miesiąca na miesiąc. Na zachodzie już od lat nikt nie ignoruje możliwości jaki daje Internet w dotarciu do klientów.
Czytaj dalej

Branża turystyczna w wyszukiwarkach

7 lutego 2011
Skala i dynamizm rozwoju turystyki w ostatnich latach świadczy o transformacji procesów społecznych. Odległość miedzy miastami, państwami czy kontynentami nie jest dla nikogo przeszkodą. Ludzie stali się otwarci na nowe kultury i znajomości.
Czytaj dalej

Zmiany jakie niesie 2011 rok

13 grudnia 2010
Końcówka roku skłania do podsumowań i snucia prognoz na przyszłość.To najlepszy czas na dzielenie się poglądami odnośnie tego co może przynieść 2011
Czytaj dalej
  59  60  61  62  63  64  65  66  67 ...67   
kontakt // ideoforce.pl