E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Nowoczesny PR w e-wydaniu, czyli zintegrowane otaczanie konsumenta

2 lipca 2012
Przeciętny konsument–internauta zapytany o czynniki wpływające na podejmowane przez niego decyzje zakupowe zapewne nie będzie w stanie jednoznacznie ich określić. Bardzo rzadko wskaże pozytywne bądź negatywne opinie wystawiane przez innych internautów.
Czytaj dalej

Wizerunek w sieci. Czy i dlaczego warto go budować?

11 czerwca 2012
Dbanie o dobra opinię i reputację w Internecie w dobie tak powszechnego dostępu do sieci, stało się dla wielu firm równie ważne jak prowadzenie standardowych działań reklamowych.
Czytaj dalej

Google Penguin Update i wiosenne porządki Search Quality Team

28 maja 2012
24 kwietnia 2012 wprowadzono aktualizację algorytmu wyszukiwarki Google o nazwie Google Penguin Update.
Czytaj dalej

Banki i ich usługi w wyszukiwarkach internetowych

11 kwietnia 2012
Do napisania niniejszego artykułu skłoniła mnie opinia wypowiedziana przez znajomego dziennikarza ekonomicznego: „… przy dzisiejszym hałasie odnośnie Social Media chyba wszyscy zapomnieli o starym dobrym SEO/SEM…”. Czy jednak tak jest w rzeczywistości?
Czytaj dalej

Google+ wśród serwisów społecznościowych

27 lutego 2012
Serwisy społecznościowe w ostatnim czasie przeżywają ogromną popularność, przyciągając wielu użytkowników. Nie dziwi zatem fakt, że Google już od prawie roku posiada własny, zachęcając internautów do nowymi funkcjonalnościami.
Czytaj dalej

Podsumowanie roku 2011 – smartphony i social media

20 lutego 2012
Rok 2011 to rok niebywałej popularyzacji smartphone’ów oraz zachwytu portalami społecznościowymi. Trendy te są aż tak widoczne, że nie ma mowy o przypadku lub też zbiegu wydarzeń
Czytaj dalej
  63  64  65  66  67  68  69  70  71 ...71   
kontakt // ideoforce.pl