Promocja w mediach społecznościowych - na czym polega? cz.1
11 lipca 2013
Ponieważ skuteczność strategii w social mediach oceniania się bardzo wysoko, są one coraz częściej wybierane jako podstawowe źródło rozpowszechniania informacji i kreowania wizerunku marki.
Czytaj dalej
Internetowe sposoby promowania serwisu i ich efektywność
27 czerwca 2013
Wśród ogólnie wykorzystywanych metod marketingowych znajdują się te standardowe, będące podstawą większości kampanii, jak i bardziej oryginalne, zazwyczaj nie wdrażane na początku kampanii.
Czytaj dalej
5 najlepszych narzędzi wspomagających pozycjonowanie za mniej niż 300 PLN
26 maja 2013
Przygotowanie strategii wymaga zoptymalizowania serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych, do których wykorzystuje się narzędzia SEO. Dzięki nim można sprawdzić poprawność kodu strony, zastosowane linki, przygotowaną treść i wykorzystane frazy kluczowe
Czytaj dalej
Uczelnia wiarygodna, czyli jak uczelnie mogą kształtować swój wizerunek w sieci?
17 maja 2013
W celu pozyskania studentów, uczelnie coraz częściej podejmują wysiłek związany z efektywną promocją. Opracowywane są atrakcyjne strategie, skierowane do docelowej grupy złożonej z potencjalnych studentów.
Czytaj dalej
Zarządzanie Reputacją Marki w Wyszukiwarkach dla biur nieruchomości
2 kwietnia 2013
Internet, jako globalne medium i nieograniczone źródło wiedzy, ma obecnie kluczowy wpływ na decyzje zakupowe podejmowane przez konsumentów.
Czytaj dalej
SEO podsumowanie roku 2012
29 grudnia 2012
W branży SEO mówi się, że rok 2012 przejdzie do historii za sprawą niezliczonych aktualizacji algorytmu Google. Aktualizacje te spowodowały radykalną zmianę podejścia do dotychczasowych technik pozycjonerskich.
Czytaj dalej