E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Gadu-Gadu - polski komunikator, który podbił serca milionów internautów

6 października 2020
Wielu z nas, na pewno pamięta niegdyś bardzo popularny komunikator Gadu-Gadu. Prosty, przejrzysty i łatwy w obsłudze. Stanowił podstawowy system komunikowania się zarówno w firmach jak i na co dzień. Zjednał sobie wiele serc użytkowników.
Czytaj dalej

[Prasówka #1] Google wprowadza nowe rozwiązania, a SM zaskakuje

5 października 2020
Ostatni tydzień przyniósł wiele pozytywnych informacji na temat zmian w wyszukiwarkach i narzędziach. Jakie niespodzianki przygotował Google dla swoich użytkowników? Jakie rozszerzenia wprowadzają Social Media? To wszystko w najnowszym przeglądzie newsów.
Czytaj dalej

Ramy, które porządkują marketing czyli rzecz o framworkach

2 października 2020
Artykuł ten to 4 krótkie lekcje marketingu, każda z innymi nauczycielami - światowej sławy ekspertami w swojej dziedzinie. Warto się skupić, bo może właśnie tu znajdziesz inspirację, odkryjesz nowe możliwości dla swojej firmy.
Czytaj dalej

Jak określić sytuację strony za pomocą Senuto?

1 października 2020
Określenie bieżącej sytuacji strony internetowej to złożona kwestia. Trzeba znaleźć odpowiedź na pytanie, jak moja strona pozycjonuje się w Google. Z których fraz kluczowych łapie ruch, a z których nie. Jak wypada na tle konkurentów.
Czytaj dalej

Jak poruszać się po messy middle w e-commerce?

30 września 2020
Dlaczego kupowanie jest chaotyczne? Co wpływa na decyzje konsumentów? Jak ułatwić klientowi ścieżkę zakupową? Przyjrzeliśmy się mechanizmowi podejmowania przez klientów decyzji, na postawie koncepcji sformułowanej przez Google i The Behavioral Architects.
Czytaj dalej

Matryca Modelu eMarketingowego

29 września 2020
Makieta Modelu eMarketingowego
Sprawdź schemat pomagający w tworzeniu, analizowaniu i prezentowaniu pomysłów związanych z kampaniami emarketingowymi.
Szablon matrycy modelu e-marketingowego dzięki wizualizacji pomysłów pomaga w zaprojektowaniu działań promocyjnych w Internecie. Szczególny nacisk kładziony jest na grupę docelową i etap lejka sprzedażowego.
  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ...75   
kontakt // ideoforce.pl