E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Więcej fraz kluczowych w Google Analytics? Mamy na to sposób

4 października 2019
Pozycjonowanie stron w dzisiejszych realiach rynkowych nie jest prostym zadaniem. Silna konkurencja, wymagające dobieranie fraz kluczowych, a nawet ograniczenia nakładane ze strony Google, nie ułatwiają pracy specjalistom.
Czytaj dalej

Allegro czy własny sklep?

26 września 2019
Zwiększanie sprzedaży w e-commerce od dawna jest tematem numer jeden wśród sprzedawców. Postanowiliśmy przyjrzeć się dokładnie narosłym przez lata mitom i zweryfikować je z naszą wiedzą i doświadczeniem.
Czytaj dalej

Jak stworzyć idealny brief dla agencji interaktywnej – i czy w ogóle warto?

18 września 2019
Czy przygotowanie briefu – dokumentu opisującego markę, produkt, założenia planowanego projektu ma w ogóle sens? Czy to strata czasu? Można udzielić odpowiedzi od razu, ale postaram się, poprowadzić Cię do niej, żebyś samodzielnie to ocenił.
Czytaj dalej

Tworzenie nowych podstron - przewodnik

13 września 2019
Tworzenie nowych podstron może być frustrujące. Nie wiemy przecież kiedy i na jakiej pozycji zostanie ona umiejscowiona w rankingu wyszukiwarki. Czasem brakuje inspiracji, innym razem chęci na research. Przeczytaj jak zrobić to skutecznie.
Czytaj dalej

Facebook Analytics potencjalnie lepszy od Google Analytics?

6 września 2019
Kiedy mniej więcej 2 lata temu pojawiło się nowe narzędzie – Facebook Analytics – branżowi specjaliści rozważali jego rzeczywistą przydatność. Powszechnie stosowany Google Analytics wydawał się względnie wystarczającym rozwiązaniem analitycznym.
Czytaj dalej

Infografika: Prowadzenie bloga firmowego

31 sierpnia 2019
Prowadzenie bloga firmowego rządzi się swoimi prawami.
Zobacz jak robić to dobrze!
Blog jest sposobem na opowiadanie o marce poprzez tworzenie wartościowych treści. Zebraliśmy w jednym miejscu informacje dotyczące jego prowadzenia. Przygotowana infografika to zwięzłe ukazanie tematu. Obrazuje istotne elementy firmowego contentu.
  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ...53   
kontakt // ideoforce.pl