Badania i pomiar efektów w public relations

Badania i pomiar efektów w public relations, Rok wydania: 2010, Autor: Wojciech Szymański

Public relations to jedno z podstawowych, a zarazem najważniejszych zagadnień, z jakim muszą się zmierzyć dzisiejsi marketingowcy. Obecnie reklama polega na dialogu, a nie jednostronnym komunikacie. Istotne jest więc odpowiednie kształtowanie relacji komunikacyjnych, a w następstwie mierzenie podjętych działań. Ewaluacja skuteczności wymaga odpowiedniej wiedzy oraz znajomości właściwych metod dialogu.

Publikacja „Badania i pomiar efektów w public relations” zapewnia pełny ogląd zjawiska i wyposaża w praktyczne narzędzia badania komunikacji społecznej. Przy czym dostarcza również wskazówki, które ułatwiają poruszanie się w przestrzeni dialogu z konsumentem.

Książka, którą oddajemy w Państwa ręce, jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań - w taki sposób we wstępie opisali pracę dr Dariusz Tworzydło i Zbigniew Chmielewski, redaktorzy publikacji. Obszerny rozdział autorstwa Wojciecha Szymańskiego, eksperta w zakresie marketingu internetowego, zapewnia kompleksowe informacje na temat dokonywania profesjonalnych pomiarów w Internecie. Przytaczane są konkretne narzędzia gromadzenia danych i ich weryfikacji. Omówione są także wady i zalety tego rodzaju rozwiązań, zatem każdy czytelnik dostaje obiektywną ocenę każdego rozwiązania i może wybrać to, które uzna za najlepsze.

Spis treści książki:

  • Wstęp
  • Rozdział 1. Badania w public relations - Maciej Sajewicz
  • Rozdział 2. Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych - Anna Miotk
  • Rozdział 3. Procedura realizacji badań - Małgorzata Wydrzyńska
  • Rozdział 4. Tworzenie narzędzi badawczych - Dariusz Tworzydło
  • Rozdział 5. Aspekty realizacji procesu badawczego - Zbigniew Chmielewski
  • Rozdział 6. Gromadzenie i obróbka danych - Artur Kotliński, Agnieszka Urban
  • Rozdział 7. Prezentacja i promocja wyników badań - Artur Kotliński, Agnieszka Urban
  • Rozdział 8. Badania w Internecie - Wojciech Szymański
  • Rozdział 9. Praktyka w pomiarach efektywności działań media relations - Sebastian Bykowski

Pozycja dostarcza profesjonalną wiedzę, popartą badaniami i latami doświadczeń ekspertów, którzy są autorami poszczególnych rozdziałów. Dzięki publikacji „Badania i pomiar efektów w public relations” działania promocyjne podejmowane w sieci będą poparte strategią i nakierowane na sukces.

    Ocena artykułu:
    Badania i pomiar efektów w public relations

    Autor

    Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

    Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

    kontakt // ideoforce.pl