Badania i pomiar efektów w public relations

Badania i pomiar efektów w public relations, Rok wydania: 2010, Autor: Wojciech Szymański

public relationsNikt z nas nie jest samotną wyspą. Wszyscy żyjemy wśród innych, dlatego tak ważne jest odpowiednie kształtowanie relacji komunikacyjnych. Public relations  to jedno z podstawowych i najważniejszych zagadnień, z jakim muszą się zmierzyć dzisiejsi marketingowcy.

Naturalnym, kolejnym krokiem jest odpowiednie mierzenie podjętych realizacji. Ewaluacja skuteczności działań komunikacyjnych, bo o niej mowa, to zagadnienie, które wymaga odpowiedniego rozeznania wśród właściwych jej metod.

Publikacja Badania i pomiar efektów w public relations wskazuje, w jaki sposób należy to robić. Książka zapewnia pełny ogląd zjawiska i wyposaża w praktyczne narzędzia badania komunikacji społecznej.

Publikacja jest adresowana przede wszystkim do tych, którzy wiedzę chcą czerpać od doświadczonych praktyków. Obszerny rozdział autorstwa Wojciecha Szymańskiego, eksperta w zakresie marketingu internetowego online zapewnia kompleksowe informacje na temat dokonywania profesjonalnych pomiarów w Internecie. Przytaczane są konkretne narzędzia gromadzenia danych i ich weryfikacji oraz omówione wady i zalety tego rodzaju rozwiązań. 

Z publikacją Badania i pomiar efektów w public relations działanie w sieci nigdy nie będzie już ślepe.

Polecamy: Newsline.pl

 

 

Autor

Podobne wpisy

Skuteczny naming. Jak nazwać firmę, aby odnieść biznesowy sukces?

27 lutego 2015
Aby wymyślić naprawdę dobrą nazwę, czasami trzeba poświęcić bardzo dużo czasu. Jednak czas to nie jedyny aspekt istotny w tym złożonym procesie twórczym, od którego efektu często zależy sukces firmy. Na skuteczny naming składa się kilka ważnych zasad.

Native advertising alternatywą reklamy tradycyjnej

28 stycznia 2015
Czy możliwe jest skuteczne wykorzystanie tradycyjnych metod reklamowych w marketingu internetowym? Okazuje się, że jak najbardziej. A wszystko za sprawą reklamy natywnej, która poprzez wartościowy i adekwatny content, promuje markę, usługę lub produkt.
kontakt // ideoforce.pl