E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Algorytm wyszukiwania BERT – co wiemy o nim do tej pory?

21 listopada 2019 [aktualizacja: 10.12.2019]
Poznaj bliżej historię algorytmu BERT i dowiedz się, jak pomógł on zrozumieć sztucznej inteligencji podstawy ludzkiego języka. Przygotowaliśmy rozwinięty przewodnik w temacie, z którego wyniesiecie genezę algorytmu i niuanse z nim związane.
Czytaj dalej

Jak zaprojektować PWA zgodnie z SEO?

20 listopada 2019
Urządzenia mobilne już na dobre zagościły w codzienności. Social media, zakupy, przeglądanie witryn – mobile ewoluuje, również w ujęciu technologicznym. PWA, jako jedno z nowych rozwiązań łączy funkcjonalność aplikacji i strony internetowej.
Czytaj dalej

Rozszerzona rzeczywistość w marketingu internetowym

13 listopada 2019
Rozszerzona rzeczywistość na dobre zagościła w e-marketingu. Jak pokazują kampanie reklamowe, technologia jest skuteczna w angażowaniu odbiorców i budowaniu rozpoznawalności. Przygotowaliśmy zestawienie rozwiązań z wykorzystaniem AR.
Czytaj dalej

Sposoby na omijanie folderu SPAM w e-commerce

8 listopada 2019
W branży e-commerce maile, które trafiają do SPAM-u, to prawdziwa udręka i ogromny problem dotyczący efektywności działań firmy. Zdradzamy sprawdzone sposoby na dotarcie komunikatów e-mailowych do jak największego grona odbiorców, omijając folder spam.
Czytaj dalej

Black Friday, Cyber Monday coraz bliżej – co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż

30 października 2019
Jak co roku, zbliża się jedno z największych konsumenckich wydarzeń. Black Friday i Cyber Monday, które mimo iż dość krótko obecne na polskim rynku, mocno zakorzeniły się w świadomości klientów. Jak się na nie przygotować i zwiększyć sprzedaż?
Czytaj dalej

Rozwój content marketingu w ostatnich latach

25 października 2019
Obecny kształt content marketingu wynika ze zmian zachodzących w marketingu internetowym, ale i większej świadomości konsumentów. Z czasem marketing treści stał się nie tyle opcją do uwzględnienia w strategii marki, ile koniecznością.
Czytaj dalej
  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ...39   
kontakt // ideoforce.pl