E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak reklamować się na YouTube? Sprzedaż za pomocą reklamy wideo

17 czerwca 2020
YouTube to według statystyk jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie. Każdego miesiąca z serwisu korzysta nawet 2 mld użytkowników. W artykule przybliżymy, jak wykorzystać ten potencjał i wypromować swoją firmę na YouTubie.
Czytaj dalej

Jak Instagram Checkout może rozwinąć Twój biznes?

10 czerwca 2020
Istotę Instagrama można zamknąć w kilku słowach: pasja, przekaz wizualny i chęć nawiązywania interesujących relacji. Do tego dodajmy jeszcze szczyptę e-commerce, czyli opcję bezpośrednich zakupów i mamy do czynienia z aplikacją sprzedażowo kompletną.
Czytaj dalej

Co zrobić, aby być w Google Discover?

4 czerwca 2020
Google nie przestaje zaskakiwać. Okazuje się, że sprzedawanie, branding czy dostarczanie treści, może być jeszcze skuteczniejsze. Przedstawimy usługę Google Discover, dzięki której użytkownik otrzyma wyniki, zgodne ze swoimi oczekiwaniami.
Czytaj dalej

Jak wykorzystać TikToka w branży beauty?

27 maja 2020
Prowadzenie social media to wyzwanie, któremu codziennie stawiają czoła marketerzy. Wykorzystują w tym celu Facebook, Instagram i bijący ostatnimi czasy rekordy popularności TikTok. Czym jest TikTok i jak mogą go wykorzystać marki z branży beauty?
Czytaj dalej

Dzień Matki w e-commerce – strategie działania

21 maja 2020
26 maja już za chwilę. Matki szanujemy zawsze, ale nadarza się okazja, żeby to szczególnie okazać. Część osób już kupiła podarunki, ale sporo z nas dopiero zacznie to robić. Jak przygotować na to e-commerce? Oto garść wyjątkowych pomysłów.
Czytaj dalej

Kluczowe kryteria wyboru kanałów marketingowych

15 maja 2020
Jednym z kluczowych aspektów działalności w Internecie, jest konieczność dotarcia do odbiorcy z ciekawym i angażującym komunikatem. Coraz większa liczba kanałów marketingowych i rozwiązań w każdym z nich powoduje, że kryterium wyboru nie jest łatwe.
Czytaj dalej
1  2  3  4  5  6  7  8  9 ...38   
kontakt // ideoforce.pl