Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści - wydanie 2

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści, Rok II wydania: 2019, Autorzy: Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański

content marketingContent marketing jest jak inspirująca rozmowa - przyciąga uwagę, wzbudza emocje, odpowiada na potrzeby.

Wiedza marketingowa wymaga stałego aktualizowania i poszerzania. Właśnie dlatego książka autorstwa Wojciecha Szymańskiego, dyrektora zarządzającego Ideo Force, eksperta do spraw e-marketingu, e-commerce oraz e-PR i dr Magdaleny Tobiasz, specjalizującej się w marketingu internetowym została zaktualizowana i uzupełniona o aktualne informacje i zdobyte dotychczas doświadczenie.

Autorzy postanowili ponownie połączyć siły i przygotować świeżą bazę wiedzy, w nowej szacie graficznej. Tak powstało II wydanie przewodnika po świecie content marketingu.

Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści jest pozycją idealną dla osób pracujących z treścią. Zarówno tych zajmujących się pisaniem, tworzeniem strategii czy też analizowaniem ogółu działań marketingowych. Informacje zawarte w książce podpowiedzą, jaką obrać stretegię content marketingową oraz jak zaciekawiać i angażować odbiorców. 

 

Książkę można zakupić w Wydawnictwie Newsline.

Autor

Podobne wpisy

Jak promować sklep meblowy?

11 października 2019
Jak w branży o sporej konkurencyjności, jaką jest niewątpliwe branża meblarska, promować sklep meblowy? Sposobów jest wiele. Marka, która chce być rozpoznawalna, musi opracować strategię marketingową i systematycznie wdrażać przyjęte rozwiązania.

Więcej fraz kluczowych w Google Analytics? Mamy na to sposób

4 października 2019
Pozycjonowanie stron w dzisiejszych realiach rynkowych nie jest prostym zadaniem. Silna konkurencja, wymagające dobieranie fraz kluczowych, a nawet ograniczenia nakładane ze strony Google, nie ułatwiają pracy specjalistom.
kontakt // ideoforce.pl