Czy Google Ads nadaje się dla sklepu internetowego?

Google Ads to największy system reklamowy na świecie. W dobie tak ogromnej konkurencji w świecie e-commerce, reklama jest wręcz niezbędna. Dzięki niej szybko dotrzemy do klienta i zaprezentujemy wizerunek firmy.
30 sierpnia 2018

To ważne, aby wśród użytkowników wyszukiwarki budować świadomość o marce. Część z nich, to właśnie dzięki reklamie zobaczy logo firmy po pierwszy raz. W Google możemy prowadzić kampanie reklamowe dedykowane sklepom internetowym z użyciem narzędzia, jakim jest Google Ads. Celem reklamy może być sprzedaż, skłonienie odbiorcy do konkretnej reakcji (konwersja)  lub zaprezentowanie pozytywnego przekazu na temat firmy.

Sklep internetowy będzie koncentrował się na uzyskaniu jak najlepszych wyników ze sprzedaży. W osiągnięciu tego celu posłuży nam np. stworzenie kampanii produktowej w ramach Zakupów Google. W wynikach wyszukiwania, a dokładniej tuż nad nimi lub obok, użytkownik zobaczy grafikę przedstawiającą produkt, cenę i nazwę firmy. Kliknięcie w nią przeniesie go na stronę z ofertą. Kampanie dla sklepów internetowych rozliczne są za pojedyncze kliknięcie (w modelu PPC). Uruchomienie kampanii produktowej wymaga połączenia strony sklepu (plików xml) z kontem Google Ads i narzędziem Google Merchant Center, które przesyła dane produktów oraz informacje o sklepie oraz daje możliwość udostępniania reklamy w innych usługach Google.

Kampania produktowa Google Ads przynosi rezultaty zaraz po uruchomieniu. Umożliwia w szybki sposób pozyskanie nowych klientów, ponieważ dociera z produktami czy usługami do tych, którzy w danym momencie ich potrzebują. W ramach Google Ads możemy prowadzić remarketing, czyli wracać z ofertą do tych, którzy nie zdecydowali się na zakupy podczas pierwszej wizycie w sklepie. Możliwości reklamowania się w Internecie jest wiele, a Google Ads z pewnością jest narzędziem, które w branży e-commerce pomaga w realizacji celów sprzedażowych.

google ads

Porozmawiajmy o Google Ads w Twoim biznesie!

Podobne wpisy

WordPress jest popularny. Ale czy bezpieczny?

24 sierpnia 2018
Dzisiejszy świat kręci się wokół Internetu. Rozrywka, biznes, komunikacja, elektroniczne transakcje, cyfrowe bazy danych. Sieć ułatwia nam wszystkim w wielu dziedzinach życia, ale też z tych samych powodów jest celem hackerów.

Na czym polega audyt SEO?

16 sierpnia 2018
Prawidłowe pozycjonowanie strony internetowej nie może zacząć się bez przeprowadzenia audytu SEO. Audyt zawsze wchodzi w zakres usługi i nadaje jej kierunek.