Czy Google Ads pomaga w kreowaniu wizerunki firmy?

Budowanie wizerunku firmy w Internecie obejmuje reklamę. Warto korzystać z narzędzi Google, które umożliwiają docieranie z przekazem promocyjnym do potencjalnych klientów firmy.

Miarą sukcesu firmy jest rozpoznawalność marki na rynku. W przypadku coraz większej konkurencji, zapamiętanie firmy przez klientów jest sporym wyzwaniem. Nie od dziś wiadomo, że reklama dociera do potencjalnych klientów, którzy mają szansę zostać stałymi odbiorcami oferty. Jednak tylko dobra reklama będzie w stanie na tyle zaangażować klientów, by zbudować ich zaufanie do firmy. Reklama musi być skierowana do określonej grupy odbiorców. Musimy znać naszego klienta i wiedzieć co od nas, jako od firmy może otrzymać. Dotarcie z ofertą do klienta świadomego swoich potrzeb jest możliwe poprzez reklamę Google Ads, której cechą jest precyzyjne kierowanie kampanii.

Google Ads to system reklamowy, który daje ogromne możliwości docierania z przekazem w wyszukiwarce i usługach Google (oraz partnerów), czyli w serwisie YouTube, w skrzynce pocztowej Gmail czy Mapach. Firma może wybrać formę reklamy w zależności od kanału, na jaki kieruje kampanię, np. reklama tekstowa to linki sponsorowane, pokazujące się w wyniku wyszukiwania, kampanie produktowe dotyczą sklepów internetowych a reklama GSP (Gmail Sponsored Promotions) to możliwość promocji na poczcie Google.

Google Ads jest narzędziem, którego właściwe wykorzystanie zwiększy konwersję, będzie generować ruch na stronie i przyniesie zysk ze sprzedaży. Efekty kampanii są widoczne zaraz po jej uruchomieniu i dlatego jest to doskonała okazja do wypromowania nowości na stronie, poinformowanie o wprowadzeniu produktu do oferty czy pochwalnie się sukcesem firmy. Reklama staje się widoczna natychmiast i mimo, że jest ograniczona czasowo, pozwala budować pozytywny przekaz wśród użytkowników i utrwalać wizerunek firmy na dłużej.

reklama w google

Zapytaj o ofertę na kampanię reklamową!

Podobne wpisy

Zwiększanie sprzedaży w sklepie – jak to zrobić?

31 lipca 2018
Dzięki poziomowi sprzedaży sklep jest w stanie nie tylko określić skuteczność przedsięwziętych środków, ale otrzymuje informacje o słuszności wdrażanych rozwiązań ofertowych. Jak w e-commerce sprzedawać więcej?

Jak można sprawdzić dostępność domeny?

31 lipca 2018
Podstawą zaistnienia w Internecie jest wybór odpowiedniej domeny. Domena jest słowną reprezentacją adresu IP. Jej wybór to nie lada wyzwanie, a jak sprawdzić czy dana domena jest dostępna?
kontakt // ideoforce.pl