Czy istnieją systemy do wykrywania duplicate content?

Jakość treści publikowanych na stronach internetowych jest obecnie jedną z kluczowych kwestii, które brane są pod uwagę podczas określania rankingu w wynikach wyszukiwania Google. Jak sprawdzić, czy teksty nie powielają się na innych stronach?

Teksty, które trafiają na naszą stronę internetową powinny posiadać odpowiednio dobrane frazy kluczowe we właściwym natężeniu, muszą posiadać elementy CTA oraz zachęcać użytkownika do sięgania po inne, dodatkowe informacje publikowane w danej witrynie. Kluczowym aspektem publikowania właściwych treści jest jednak jej unikalność.

Duplikacja treści jest szybko wychwytywana przez roboty Google i skutecznie doprowadza do obniżenia strony w rankingu, a co za tym idzie spadku widoczności naszej witryny. Jeżeli zależy nam na wydajnym SEO musimy zadbać o jakość i unikalność naszych treści. W sytuacjach, gdy nie mamy pewności co do pochodzenia tekstów znajdujących się na naszej witrynie można skorzystać z kilku narzędzi, które przeprowadzą szybką i dokładną analizę. Do najpopularniejszych z nich należą m.in.:

Powyższe narzędzia  są w stanie przeprowadzić analizę treści zarówno tych wewnątrz strony (internal duplicate content) oraz tych, które wykryto na innych stronach internetowych (external duplicate content). Dzięki wykorzystaniu tych narzędzi będziemy mogli wprowadzić zmiany na stronie, które w efekcie doprowadzą do poprawy wyników pozycjonowania.

content

Ocena artykułu:
Czy istnieją systemy do wykrywania duplicate content?

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

kontakt // ideoforce.pl