Czy jest różnica pomiędzy pozycjonowaniem strony w PHP a HTML?

Tworzenie stron internetowych od zera to skomplikowany proces składający się z wielu etapów i wymagający znajomości różnych aspektów i języków programowania. Czy jest różnica w pozycjonowaniu tych stron?

Aby stworzyć nową witrynę należy zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi struktury strony, wskazówkami w sprawie wyboru języka programowania, zaleceniami na temat nowoczesnych technik projektowania serwisów. Niezależnie od tego jakie narzędzia zostaną wybrane, wspólnym mianownikiem jest HTML.

Hypertext Markup Language to język znaczników używany do stworzenia uporządkowanej struktury witryny internetowej oraz oznaczenia jej zawartości w taki sposób, by była ona zrozumiała dla robotów indeksujących stronę. Jak sama nazwa wskazuje, HTML jest językiem znaczników, a więc do stworzenia interaktywnej i nowoczesnej strony musimy użyć język programowania.

Jednym z najczęściej używanych języków programowania do tworzenia witryn internetowych jest PHP. PHP jest nazywany językiem skryptowym open source (dostępny za darmo bez ograniczeń). Kod PHP jest zapisywany w plikach tekstowych i przetwarzany po stronie serwera. W wyniku interpretacji otrzymujemy kod HTML, który jest wysyłany do przeglądarki i wyświetlany na każde jej żądanie.

Biorąc pod uwagę powyższe informacje można stwierdzić, że nie ma różnicy pomiędzy pozycjonowaniem stron stworzonych z użyciem PHP i stron strwożonych z wykorzystaniem HTML, gdyż w każdym z tych przypadków otrzymujemy zawartość strony przedstawioną za pomocą hipertekstowego języka znaczników – HTML.

www

Porozmawiajmy o pozycjonowaniu
Twojej strony internetowej!

Podobne wpisy

Zmiany w Google Shopping

25 maja 2018
Google Shopping to usługa, której nie trzeba przedstawiać żadnemu właścicielowi sklepu internetowego. Umożliwia ona wyświetlenie produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google. Podpowiadamy, jak efektywnie prowadzić swoje kampanie sprzedażowe.

Reklama na Allegro – czy warto?

17 maja 2018
Allegro to najpopularniejszy marketplace w Polsce, dobrze znany przez użytkowników i właścicieli sklepów. Reklama jest jednym ze sposobów na zyskanie przewagi konkurencyjnej, dlatego podpowiadamy, czy warto inwestować w płatną promocję na Allegro.

Nasze artykuły
na Twojej skrzynce!

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z artykułami z naszego bloga.
Nie przegap najciekawszych wpisów, które
pomogą Ci odnieść sukces w Internecie!

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

kontakt // ideoforce.pl