Czy kampania Google Ads się opłaca?

Miliony użytkowników korzystających codziennie z Internetu mogą być odbiorcami reklamy w ramach kampanii Google Ads.

Kampania Google Ads to najpopularniejszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób na reklamę w środowisku Google i partnerów. Stwarza szerokie możliwości kreacji przekazu –  od reklam tekstowych, czyli tzw. linków sponsorowanych, poprzez graficzne (banery Google),  po reklamy video na YouTube.  Cel kampanii zależy od tego, co chcemy w ramach płatnej promocji osiągnąć. Może być to sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów, zwiększenie konwersji albo budowanie świadomości o marce wśród użytkowników Internetu. Strona korzystająca z rozwiązania reklamowego od Google rozliczna jest w modelu PPC, czyli płatności za kliknięcie w reklamę. Co ważne, nawet właściciele stron z ograniczonym budżetem mogą prowadzić kampanię, ponieważ Google nie ustala minimalnej kwoty, jaką musimy przeznaczyć na reklamę. Budżet możemy na bieżąco monitorować i modyfikować nawet podczas trwania kampanii.

Kampania z pewnością jest opłacana, jednak dużo zależy od tego, w jaki sposób ją prowadzimy. Powinna być przede wszystkim być śledzona na bieżąco, bo tylko to pozwala badać efektywność i kontrolować budżet.  To jednak jest łatwe z uwagi na wyjątkową mierzalność i elastyczność systemu Google Ads. Odczytywanie danych warto powierzyć specjalistom, ponieważ agencje prowadzące kampanię wiedzą jak maksymalnie wykorzystać funkcje tego narzędzia.

kampanie Google Ads

Kampania Google Ads? Powierz nam ją!

Podobne wpisy

Jak bezpiecznie dla SEO wdrożyć protokół SSL

27 lipca 2018
Przeglądarka Chrome informuje użytkowników o niebezpiecznym połączeniu na stronach, na których nie wdrożono certyfikatu SSL. Sprawdź jak bezpiecznie przejść na SSL bez spadków w organicznych wynikach wyszukiwania.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu?

18 lipca 2018
Koszt pozycjonowania sklepu internetowego wynika ze złożoności prowadzonych prac. Cena będzie różnić się ze względu na zakres działań wchodzących w skład usługi, formę płatności czy czas współpracy.
kontakt // ideoforce.pl