Czym jest Google Keyword Planner?

Planer słów kluczowych to darmowe narzędzie, które pomaga w zarządzaniu kampaniami Google Ads, SEO, czy nawet w pisaniu tekstów na blog firmowy. Jest dostępny dla każdego, kto posiada konto Google Ads.

Najważniejszym zadaniem reklam w systemie Google Ads jest docieranie do właściwych użytkowników z trafnym komunikatem, który zachęci ich do wejścia na stronę i finalnie - dokonania konwersji. Jednym z głównych czynników kierowania reklam w sieci wyszukiwania są słowa kluczowe.

System reklamowy Google Ads w ramach swojej platformy oferuje narzędzie do analizy tych słów, dzięki czemu prowadzone kampanie w Google Ads, pozycjonowanie czy też teksty na stronę internetową będą oparte o dokładnie te frazy, które przyniosą wymierną korzyść Twojej firmie. 

Najważniejsze funkcje Planera słów kluczowych:

  • Propozycje nowych słów kluczowych - każdy marketer lub właściciel strony internetowej wie, jakie treści się na niej znajdują i z jakimi frazami powinna kojarzyć się użytkownikowi firma. Po wpisaniu danych wyrażeń, Planer zaproponuje dodatkowe słowa kluczowe, dzięki którym będzie można zwiększyć zasięg i trafność reklam.
  • Analiza słów kluczowych - kolejną niezwykle przydatną funkcją Planera są dane historyczne słów kluczowych. Dla wielu haseł można uzyskać informację o tym, jak kształtuje się miesięczna liczba wyszukiwań oraz jak ten wynik zmieniał się na przestrzeni wybranego okresu i lokalizacji.
  • Szacowanie stawek dla słów kluczowych - bardzo pomocne w procesie ustalania budżetu reklamowego. Sugerowana stawka została podzielona na kolumny: Stawka za górę strony (górny zakres) i Stawka za górę strony (dolny zakres). Pozwala to dość precyzyjnie określić, jak duża konkurencja reklamuje się na dane słowo kluczowe i jaki budżet należy przygotować, żeby reklamy wyświetlały się na najwyższych pozycjach.

czym jest planer słów kluczowych

Wypromujemy Twoją firmę w Internecie!

Podobne wpisy

Jak zwiększyć jakość linków zwrotnych w SEO?

28 lutego 2019
To, jakiej jakości linki zwrotne uzyskujemy, przekłada się na ich skuteczność. Dlatego tak ważne jest zwiększanie wartości linków odsyłających do strony. Poniżej przedstawimy sposoby, które z pewnością przyczynią się do poprawy ich efektywności.

Jak prawidłowo stosować parametry URL w kampaniach na Facebooku?

22 lutego 2019
Zbieranie wartościowych danych to absolutna podstawa w optymalizacji działań e-marketingowych. W przypadku reklam na Facebook'u ułatwiają to parametry URL. Jak je stosować, by przynosiły zamierzony efekt?
kontakt // ideoforce.pl