Najważniejszym zadaniem reklam w systemie Google Ads jest docieranie do właściwych użytkowników z trafnym komunikatem, który zachęci ich do wejścia na stronę i finalnie - dokonania konwersji. Jednym z głównych czynników kierowania reklam w sieci wyszukiwania są słowa kluczowe.
System reklamowy Google Ads w ramach swojej platformy oferuje narzędzie do analizy tych słów, dzięki czemu prowadzone kampanie w Google Ads, pozycjonowanie czy też teksty na stronę internetową będą oparte o dokładnie te frazy, które przyniosą wymierną korzyść Twojej firmie.
Najważniejsze funkcje Planera słów kluczowych:
- Propozycje nowych słów kluczowych - każdy marketer lub właściciel strony internetowej wie, jakie treści się na niej znajdują i z jakimi frazami powinna kojarzyć się użytkownikowi firma. Po wpisaniu danych wyrażeń, Planer zaproponuje dodatkowe słowa kluczowe, dzięki którym będzie można zwiększyć zasięg i trafność reklam.
- Analiza słów kluczowych - kolejną niezwykle przydatną funkcją Planera są dane historyczne słów kluczowych. Dla wielu haseł można uzyskać informację o tym, jak kształtuje się miesięczna liczba wyszukiwań oraz jak ten wynik zmieniał się na przestrzeni wybranego okresu i lokalizacji.
- Szacowanie stawek dla słów kluczowych - bardzo pomocne w procesie ustalania budżetu reklamowego. Sugerowana stawka została podzielona na kolumny: Stawka za górę strony (górny zakres) i Stawka za górę strony (dolny zakres). Pozwala to dość precyzyjnie określić, jak duża konkurencja reklamuje się na dane słowo kluczowe i jaki budżet należy przygotować, żeby reklamy wyświetlały się na najwyższych pozycjach.










Komentarze