E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Pozycjonowanie Google Moja Firma

4 grudnia 2019
Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie do zarządzania firmą w Internecie. Użytkownicy z całego świata informacji o miejscach, produktach i usługach szukają w Mapach Google. Dlatego firma powinna zadbać o pojawienie się w wynikach również w tym miejscu.
Czytaj dalej

Algorytm wyszukiwania BERT – co wiemy o nim do tej pory?

21 listopada 2019 [aktualizacja: 10.12.2019]
Poznaj bliżej historię algorytmu BERT i dowiedz się, jak pomógł on zrozumieć sztucznej inteligencji podstawy ludzkiego języka. Przygotowaliśmy rozwinięty przewodnik w temacie, z którego wyniesiecie genezę algorytmu i niuanse z nim związane.
Czytaj dalej

Więcej fraz kluczowych w Google Analytics? Mamy na to sposób

4 października 2019
Pozycjonowanie stron w dzisiejszych realiach rynkowych nie jest prostym zadaniem. Silna konkurencja, wymagające dobieranie fraz kluczowych, a nawet ograniczenia nakładane ze strony Google, nie ułatwiają pracy specjalistom.
Czytaj dalej

Niespodzianka od Google – brak wsparcia dla rel=next/prev

10 kwietnia 2019
Jedną z misji Google jest ucieranie pewnych standardów, które są pomocne w budowie witryn przyjaznych użytkownikom oraz botom. Google lubi jednak zaskakiwać i wprowadzać niespodziewane zmiany. Tak też jest ze znacznikami rel. O czym dokładnie mowa?
Czytaj dalej

Google Lighthouse - nowe rozszerzenie w Chrome

9 marca 2018
Poprawnie zoptymalizowana strona to jeden z najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu użytkowników w publikowane treści. Zadanie ułatwiło Google - w jaki sposób? Poprzez darmową wtyczkę Lighthouse.
Czytaj dalej

Direct Answer – jak trafić nad wyniki organiczne w Google?

4 sierpnia 2017
Dzięki pozycjonowaniu strony www zajmują określone pozycje w wynikach wyszukiwania. AdWords sprawia, że reklama może pojawić się ponad nimi. Nie każdy jednak wie, że istnieje sposób, aby znaleźć się tam bez budżetu reklamowego.
Czytaj dalej
  1  2  3    

Autor

Daniel Holuk
Daniel Holuk
kontakt // ideoforce.pl