E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Optymalizacja strony internetowej krok po kroku

24 sierpnia 2020
Google lubi zoptymalizowaną stronę. Lubią ją też Twoi klienci. Jak sprawić, żeby roboty Google i użytkownicy otrzymali informacje, które chcemy przekazać? Słowo klucz to optymalizacja. Pokażemy Ci na co zwrócić uwagę, by strona znalazła się w SERP.
Czytaj dalej

Spadki ruchu organicznego z Google w sklepie internetowym – co robić?

29 lipca 2020
Spadki ruchu organicznego nie muszą oznaczać końca wysokich pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Analiza sytuacji – w witrynie i obszarów związanych z Google, pozwoli nam zauważyć nieprawidłowości i szybko wdrożyć działania naprawcze.
Czytaj dalej

Jak wykorzystać SurferSEO do optymalizacji strony?

2 lipca 2020
SurferSEO to polski startup, który od kilku lat zyskuje popularność zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jest narzędziem służącym do wspomagania pozycjonowania stron poprzez optymalizację treści i odpowiedni dobór słów kluczowych.
Czytaj dalej

Co zrobić, aby być w Google Discover?

4 czerwca 2020
Google nie przestaje zaskakiwać. Okazuje się, że sprzedawanie, branding czy dostarczanie treści, może być jeszcze skuteczniejsze. Przedstawimy usługę Google Discover, dzięki której użytkownik otrzyma wyniki, zgodne ze swoimi oczekiwaniami.
Czytaj dalej

Pozycjonowanie strony one page w branży deweloperskiej

26 lutego 2020
Pozycjonowanie strony internetowej typu one page jest konieczne do tego, aby zbudować i utrzymać określoną pozycję w wynikach wyszukiwania. Dzięki widoczności w Google, możesz ze znacznie większą skutecznością prowadzić działalność deweloperską.
Czytaj dalej

Zmiany algorytmu Google w 2019

5 lutego 2020
Google stale pracuje nad udoskonaleniem algorytmu określającego pozycje poszczególnych stron w SERPach swojej wyszukiwarki. Rok 2019 był kolejnym rokiem, w którym sporo wydarzyło się w tym zakresie. Zobaczcie, co zmienił Google w poprzednim roku.
Czytaj dalej
1  2  3    

Autor

Daniel Holuk
Daniel Holuk
kontakt // ideoforce.pl