E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Gaming - dlaczego nie wolno bagatelizować jego marketingowego potencjału

21 września 2020
Gaming i e-sport przestały być postrzegane w kategoriach ciekawostki czy zabawy dla nastolatków. To coraz mocniejszy kanał komunikacji marketingowej - zarówno pod kątem potencjału grupy docelowej jak i wykorzystania graczy w kampaniach promocyjnych.
Czytaj dalej

Vanity Metrics – czym są i dlaczego warto ich unikać w biznesie?

15 lipca 2020
W biznesie, próżność jest zawsze złym doradcą. Posługiwanie się powierzchownymi danymi. Bezkrytyczne zachwycanie się rosnącymi statystykami. Satysfakcja płynąca z pobieżnej analityki. Każdy z nas narażony jest na uleganie urokowi Vanity Metrics.
Czytaj dalej

Dzień Matki w e-commerce – strategie działania

21 maja 2020
26 maja już za chwilę. Matki szanujemy zawsze, ale nadarza się okazja, żeby to szczególnie okazać. Część osób już kupiła podarunki, ale sporo z nas dopiero zacznie to robić. Jak przygotować na to e-commerce? Oto garść wyjątkowych pomysłów.
Czytaj dalej

Najpopularniejsze serwisy społecznościowe

10 sierpnia 2018 [aktualizacja: 25.04.2020]
Współczesny świat żyje w social media. Tam „spotykamy” się ze znajomymi, śledzimy ciekawostki ze świata i szukamy rozrywki. A w końcu, to miejsce gdzie marki z całego świata próbują zdobyć zaufanie klientów.
Czytaj dalej

Sprzedaż w e-commerce – jak ją generować?

19 listopada 2019
E-commerce jest dynamiczną branżą, a nadążanie za zmianami powinno być wpisane w prowadzenie działalności. Sklep ma generować sprzedaż, ale co jeśli tak się nie dzieje? Daniel Kazanecki przygotował zestawienie najważniejszych przyczyn.
Czytaj dalej

Black Friday, Cyber Monday coraz bliżej – co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż

30 października 2019
Jak co roku, zbliża się jedno z największych konsumenckich wydarzeń. Black Friday i Cyber Monday, które mimo iż dość krótko obecne na polskim rynku, mocno zakorzeniły się w świadomości klientów. Jak się na nie przygotować i zwiększyć sprzedaż?
Czytaj dalej
1  2  3  4  5    

Autor

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
kontakt // ideoforce.pl