E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Vanity Metrics – czym są i dlaczego warto ich unikać w biznesie?

15 lipca 2020
W biznesie, próżność jest zawsze złym doradcą. Posługiwanie się powierzchownymi danymi. Bezkrytyczne zachwycanie się rosnącymi statystykami. Satysfakcja płynąca z pobieżnej analityki. Każdy z nas narażony jest na uleganie urokowi Vanity Metrics.
Czytaj dalej

Dzień Matki w e-commerce – strategie działania

21 maja 2020
26 maja już za chwilę. Matki szanujemy zawsze, ale nadarza się okazja, żeby to szczególnie okazać. Część osób już kupiła podarunki, ale sporo z nas dopiero zacznie to robić. Jak przygotować na to e-commerce? Oto garść wyjątkowych pomysłów.
Czytaj dalej

Sprzedaż w e-commerce – jak ją generować?

19 listopada 2019
E-commerce jest dynamiczną branżą, a nadążanie za zmianami powinno być wpisane w prowadzenie działalności. Sklep ma generować sprzedaż, ale co jeśli tak się nie dzieje? Daniel Kazanecki przygotował zestawienie najważniejszych przyczyn.
Czytaj dalej

Black Friday, Cyber Monday coraz bliżej – co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż

30 października 2019
Jak co roku, zbliża się jedno z największych konsumenckich wydarzeń. Black Friday i Cyber Monday, które mimo iż dość krótko obecne na polskim rynku, mocno zakorzeniły się w świadomości klientów. Jak się na nie przygotować i zwiększyć sprzedaż?
Czytaj dalej

Jak stworzyć skuteczne teksty SEO?

17 października 2019
Ile słów kluczowych powinien mieć tekst SEO? Czy dopuszczalne jest wylistowanie wszystkich ważnych fraz, na które chcesz się pozycjonować? Jak długie powinny być artykuły na firmowych blogach? Skąd brać pomysły? Spróbujmy odpowiedzieć na te pytania.
Czytaj dalej

Jak stworzyć idealny brief dla agencji interaktywnej – i czy w ogóle warto?

18 września 2019
Czy przygotowanie briefu – dokumentu opisującego markę, produkt, założenia planowanego projektu ma w ogóle sens? Czy to strata czasu? Można udzielić odpowiedzi od razu, ale postaram się, poprowadzić Cię do niej, żebyś samodzielnie to ocenił.
Czytaj dalej
1  2  3  4  5    

Autor

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
kontakt // ideoforce.pl