E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Ile kosztuje reklama w Google?

Koszt reklam w Google wynika ze złożoności prowadzonych prac. Cena będzie się różnić w zależności od działań reklamowych, ilości specjalistów zaangażowanych w projekt czy formy płatności.
Czytaj dalej

Różnice między Google AdSense a Google Ads

Google Ads i Google AdSense to platformy reklamowe należące do Google. Choć ściśle ze sobą powiązane to istnieje między nimi kilka istotnych różnic.
Czytaj dalej

Ile kosztuje reklama na YouTube?

Koszt reklam na YouTube wynika m. in. z wybranego formatu reklamy wideo, złożoności struktury, ilości specjalistów zaangażowanych w kampanię czy konkurencja. Na koszt usługi składa się suma prowadzonych działań.
Czytaj dalej

Jak prowadzić marketing oparty na danych?

Marketing oparty na danych (data driven marketing) jest procesem, który zakłada optymalizację prowadzonej komunikacji marketingowej oraz kampanii w oparciu o dane o odbiorcach.
Czytaj dalej

Czy mój profil Google wpływa na wyniki wyszukiwania?

Google stale udoskonala działanie swoich systemów, by jak najlepiej dopasowywać funkcjonalności do oczekiwań użytkowników. Ale czy profil Google ma wpływ na wyniki wyszukiwania?
Czytaj dalej

Zwiększanie ruchu – jak działać skutecznie?

Zwiększanie ruchu w sklepie internetowym wiąże się ze sprzedażą. Stąd też warto zadbać o jego jakość, tak by można było mówić o konkretnych zachowaniach przynoszących firmie korzyści. Podpowiadamy, jak skutecznie generować ruch na stronie e-commerce.
Czytaj dalej
1  2  3  4  5  6  7  8  9 ...11   
kontakt // ideoforce.pl