E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Ile kosztuje reklama w Google?

Koszt reklam w Google wynika ze złożoności prowadzonych prac. Cena będzie się różnić w zależności od działań reklamowych, ilości specjalistów zaangażowanych w projekt czy formy płatności.
Czytaj dalej

Różnice między Google AdSense a Google Ads

Google Ads i Google AdSense to platformy reklamowe należące do Google. Choć ściśle ze sobą powiązane to istnieje między nimi kilka istotnych różnic.
Czytaj dalej

Co to jest marketing?

Poniższy opis marketingu został przygotowany na podstawie książki pod tytułem "A framework for Marketing Management" autorstwa Philipa Kotlera. Profesor Kotler posiada tytuł Honorowego Wykładowcy Marketingu przyznany przez American Marketing Association.
Czytaj dalej

Ile kosztuje reklama na YouTube?

Koszt reklam na YouTube wynika m. in. z wybranego formatu reklamy wideo, złożoności struktury, ilości specjalistów zaangażowanych w kampanię czy konkurencja. Na koszt usługi składa się suma prowadzonych działań.
Czytaj dalej

Jak powinien wyglądać dobry adres URL?

Adres internetowy skrywa w sobie wiele informacji i może mieć duży wpływ na pozycję, jaką zajmuje strona w sieci. Jaki powinien być, by spełniał wszystkie swoje funkcje?
Czytaj dalej

Jak prowadzić marketing oparty na danych?

Marketing oparty na danych (data driven marketing) jest procesem, który zakłada optymalizację prowadzonej komunikacji marketingowej oraz kampanii w oparciu o dane o odbiorcach.
Czytaj dalej
1  2  3  4  5  6  7  8  9 ...12   
kontakt // ideoforce.pl