E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Pozycjonowanie Google Moja Firma

4 grudnia 2019
Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie do zarządzania firmą w Internecie. Użytkownicy z całego świata informacji o miejscach, produktach i usługach szukają w Mapach Google. Dlatego firma powinna zadbać o pojawienie się w wynikach również w tym miejscu.
Czytaj dalej

Facebook Analytics potencjalnie lepszy od Google Analytics?

6 września 2019
Kiedy mniej więcej 2 lata temu pojawiło się nowe narzędzie – Facebook Analytics – branżowi specjaliści rozważali jego rzeczywistą przydatność. Powszechnie stosowany Google Analytics wydawał się względnie wystarczającym rozwiązaniem analitycznym.
Czytaj dalej

Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych w Google Ads?

7 grudnia 2018 [aktualizacja: 09.08.2019]
We wrześniu 2018 r. Google wprowadziło duże zmiany w kierowaniu reklam displayowych na urządzenia mobilne. Metoda wykluczania miejsca docelowego adsenseformobileapps.com została wycofana. Dowiedz się, jak możesz wykluczyć aplikacje mobilne w inny sposób.
Czytaj dalej

Jak celnie przypisać konwersję do jej prawdziwego źródła?

5 lipca 2019
Wszystko to, co użytkownik widzi na stronie lub innych kanałach komunikacji może stanowić źródło konwersji. Określenie tego, w którym miejscu wchodzi w interakcję z naszym przekazem, umożliwi nam skuteczne prowadzenie działań dążących do konwersji!
Czytaj dalej

Jak wyciągać dane potrzebne dla e-commerce w Google Data Studio?

14 maja 2019
Nie od dziś wiadomo, że zbudowanie dobrego raportu, przedstawiającego najważniejsze dane e-commerce, może być czasochłonne. Zaoszczędź swój czas i skorzystaj z naszego szablonu w Google Data Studio, udostępnionego bezpłatnie w tym artykule.
Czytaj dalej

Jak skonfigurować i zautomatyzować reklamę elastyczną w Google Ads?

19 kwietnia 2019
Reklamy elastyczne to mocno promowany przez Google Ads format reklamowy. Do wariantu w wersji displayowej zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Wkrótce dołączy do niego elastyczna reklama w wyszukiwarce, z której w tym momencie można korzystać w wersji beta.
Czytaj dalej
  1  2  3  4  5    
kontakt // ideoforce.pl