E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak prawidłowo stosować parametry URL w kampaniach na Facebooku?

22 lutego 2019
Zbieranie wartościowych danych to absolutna podstawa w optymalizacji działań e-marketingowych. W przypadku reklam na Facebook'u ułatwiają to parametry URL. Jak je stosować, by przynosiły zamierzony efekt?
Czytaj dalej

Jak poprawnie zliczać konwersje w Google Analytics?

30 listopada 2018
Jak unikać sytuacji, w której podejmujemy błędne decyzje na podstawie niemiarodajnych danych? Jakie błędy sprawiają, że statystyki nie są odzwierciedleniem faktycznego stanu rzeczy? Zapoznaj się z najczęściej popełnianymi błędami przy zliczaniu konwersji.
Czytaj dalej

Jak stworzyć raport dotyczący SEO w Google Data Studio?

6 lipca 2018
Google Data Studio to narzędzie, które pomaga stworzyć przejrzyste, intuicyjne, a przede wszystkim interaktywne raporty dostępne dla każdego. Prezentując dane przy pomocy tego narzędzia możemy być pewni, że są one aktualne i prawidłowe.
Czytaj dalej

Jak zwiększyć swoją prywatność na Facebooku?

13 kwietnia 2018
Podpowiadamy jak zwiększyć prywatność na facebookowym profilu i na jakie aspekty zwrócić szczególną uwagę, aby zachować – na tyle, na ile to możliwe – maksimum bezpieczeństwa.
Czytaj dalej

Jak wdrożyć Facebook Messenger na stronę internetową?

16 lutego 2018
Facebook ciągle się rozwija i inwestuje w jedno ze swoich flagowych rozwiązań – Messengera. Tym razem w wyniku wdrożonych zmian zyskaliśmy możliwość podpięcia komunikatora na naszą stronę internetową. Podpowiadamy, jak krok po kroku wdrożyć go na stronę.
Czytaj dalej

Jak wdrożyć Chatbot w Messengerze na Facebooku?

21 lipca 2017
Sama idea samoczynnej komunikacji nie jest nowym zjawiskiem, a próby jej wdrażania znane są z innych platform. Nigdy wcześniej jednak nie cieszyła się taką popularnością i możliwościami personalizacji uwzględniającymi specyficzne potrzeby marek.
Czytaj dalej
  1  2  3  4  5    
kontakt // ideoforce.pl