E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak wyciągać dane potrzebne dla e-commerce w Google Data Studio?

14 maja 2019
Nie od dziś wiadomo, że zbudowanie dobrego raportu, przedstawiającego najważniejsze dane e-commerce, może być czasochłonne. Zaoszczędź swój czas i skorzystaj z naszego szablonu w Google Data Studio, udostępnionego bezpłatnie w tym artykule.
Czytaj dalej

Reklama elastyczna – automatyzuj, konfiguruj, zwiększaj skuteczność

19 kwietnia 2019
Reklamy elastyczne to mocno promowany przez Google Ads format reklamowy. Do wariantu w wersji displayowej zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Wkrótce dołączy do niego elastyczna reklama w wyszukiwarce, z której w tym momencie można korzystać w wersji beta.
Czytaj dalej

Regulamin konkursu w social media – jak zrobić to dobrze?

5 kwietnia 2019
Konkursy w mediach społecznościowych to świetna opcja angażująca obserwatorów fanpage'a. Użytkownicy są znacznie częściej aktywni w sieci, jeśli mają gwarancję, że to co robią ma sens i mogą dostać coś w zamian. Jak zatem zorganizować idealny konkurs?
Czytaj dalej

PWA, AMP, RWD czy MOBILE - co wybrać?

29 marca 2019
Zachowania i rosnące potrzeby internautów wymusiły stworzenie nowych rozwiązań, które pozwolą na bezproblemowe korzystanie z Internetu na urządzeniach mobilnych. Mowa tutaj o technologiach, takich jak PWA, AMP, RWD, czy standardowej „mobile”.
Czytaj dalej

Jak zaprojektować strategię komunikacji w mediach społecznościowych?

26 marca 2019
Multichannelowa strategia komunikacji w social media oparta na budowaniu sieci relacji pomiędzy portalami pozwala podnieść efektywność realizowanych działań wizerunkowych. Sprawdzamy, jak w oparciu o nią budować przynoszące efekty działania marketingowe.
Czytaj dalej

Jak zwiększać sprzedaż w e-commerce za pomocą chatbotów?

22 marca 2019
Chatboty to jeden z najgorętszych tematów ostatnich dwóch lat. Dyskutują o nich programiści, lingwiści, a także marketerzy, którzy widzą w nich szansę na usprawnienie komunikacji marek z ich klientami. Czy jednak boty są rozwiązaniem dla każdego?
Czytaj dalej