Jak przeprowadzić migrację serwisu i nie stracić wyników pozycjonowania?

Postęp technologiczny i silna konkurencja w wielu branżach skłania do wdrażania nowych rozwiązań. Ale zmiany nie muszą oznaczać ryzyka. Wystarczy się do nich przygotować. Podpowiadamy, jak przeprowadzić migrację witryny bez spadków wyników pozycjonowania.

Jak mierzyć zdarzenia na Facebooku po aktualizacji iOS 14

Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.

Google Search Console dla opornych

Google Search Console to kopalnia wiedzy o stronie internetowej. Weryfikacja pozycji strony, odkrycie i wyeliminowanie błędów usprawni Twoje działania marketingowo-sprzedażowe. Przygotowaliśmy zestawienie funkcji i wskazówki pomocne w obsłudze narzędzia.

Jak dostosować Google Analytics pod konkretne potrzeby

Codziennie sprawdzasz, co dzieje się na Twojej stronie, przeklikując raporty w Google Analytics? Jednak te standardowe nie spełniają Twoich oczekiwań? Pokażemy Ci, jak możesz dostosować Google Analytics do swoich wymagań i ułatwić sobie analizę.

Jak śledzić kliknięcia w czat Messengera na stronie – Google Tag Manager

Jeśli masz stronę internetową i jednocześnie prowadzisz profil firmowy na Facebooku, możesz wdrożyć na stronę czat Messengera. Co więcej, jesteś w stanie monitorować kliknięcia użytkowników za pomocą Google Tag Managera.

Jak zautomatyzować działania w mediach społecznościowych z NapoleonCat?

Automatyzowanie działań w digital marketingu pozytywnie wpływa na usprawnianie komunikacji. Znając jej ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu, przedstawiamy instrukcję automatyzacji działań w social media za pomocą narzędzia NapoleonCat.

Jak zoptymalizować Wordpressa pod pozycjonowanie (SEO)

Planujesz zwiększyć ruch na stronie? Optymalizacja Cię nie ominie! Tworzenie strony internetowej opartej o Wordpress jest ściśle powiązane z SEO. Poprawnie wdrożone zmiany w witrynie zwiększają widoczność w wyszukiwarkach.

Jak płatnie promować wydarzenia w ramach LinkedIn?

645 milionów użytkowników na świecie. Numer 1. wśród platform generujących leady. Zaawansowane opcje reklamowe. Możliwość zatrudniania, sprzedawania, uczenia się. To nie wszystko. LinkedIn udostępnia także funkcję wydarzeń, które możemy promować.

Jak uruchomić pierwszy test w Google Optimize?

Każda strona internetowa ma inne zadanie do spełnienia, jednak niezmienne pozostają potrzeby użytkowników. Sprostanie wymaganiom odwiedzających witrynę, jest możliwe dzięki narzędziom. Z Google Optimize poznamy problemy strony, które obniżają konwersję.

Jak zintegrować Google Search Console z Google Analytics?

Chcesz wiedzieć, jakie frazy sprawiają, że w wynikach wyszukiwania pojawiają się strony z Twojej witryny? Połącz konto Search Console z Google Analytics. Przeprowadzimy Cię przez ten proces. Przygotowaliśmy instrukcję, z którą szybko zintegrujesz usługi.

Jak określić sytuację strony za pomocą Senuto?

Określenie bieżącej sytuacji strony internetowej to złożona kwestia. Trzeba znaleźć odpowiedź na pytanie, jak moja strona pozycjonuje się w Google. Z których fraz kluczowych łapie ruch, a z których nie. Jak wypada na tle konkurentów.

Jak zintegrować Core Web Vitals z Google Analytics

Optymalizacja strony pod kątem UX pozwala budować witrynę przyjazną. Web Vitals od Google nie tylko pomaga poznać poziom wrażeń użytkowników podczas korzystania ze strony, ale również sposoby na usprawnienie obszarów obejmujących ich doświadczenie.

Jak tagować linki w narzędziu Campaign URL Builder?

Chcesz wiedzieć, z jakich kanałów uzyskujesz najbardziej wartościowy ruch? Dzięki tagowaniu linków z użyciem Campaign URL Builder dowiesz się, skąd użytkownik dotarł na stronę. Dane kampanii, pozwolą Ci zaprojektować skuteczne rozwiązania sprzedażowe.

Jak założyć konto firmowe na Facebooku – krok po kroku

Dlaczego jest Ci potrzebne konto firmowe na Facebooku? Jak je założyć i zarządzać stroną, by przyciągać klientów? Odpowiemy na te pytania i przeprowadzimy Cię przez proces zakładania profilu firmowego w najpopularniejszym serwisie społecznościowym.

Jak wdrożyć Google Tag Manager do WooCommerce

Masz stronę na CMS Wordpress albo prowadzisz sklep internetowy w oparciu o WooCommerce? Nie musisz edytować kodu strony, by móc kontrolować tagi. Dzięki Google Tag Manager możesz analizować konwersję i wiele innych. Poniżej szczegółowa instrukcja.

Jak wykorzystać SurferSEO do optymalizacji strony?

SurferSEO to polski startup, który od kilku lat zyskuje popularność zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jest narzędziem służącym do wspomagania pozycjonowania stron poprzez optymalizację treści i odpowiedni dobór słów kluczowych.

Jak sprawdzić wzmianki o Twojej marce? Instrukcja narzędzia Newspoint

W mediach właśnie ktoś wspomina o Twoich produktach i usługach. Warto takie wpisy kontrolować i szybko na nie reagować. Odpowiadać na zadane pytania, rozwiewać wątpliwości, oferować pomoc czy opisywać ciekawe funkcjonalności. Wypróbuj monitoring mediów.

Jak moderować dyskusje na Facebooku z wykorzystaniem Sotrendera?

Media społecznościowe to obecnie nie tylko kanały do promocji marki w sieci. Decydując się na taką formę kontaktu, z często trudnym klientem, musimy być przygotowani i uzbrojeni nie tylko w wiedzę, ale również odpowiednie narzędzia.

Jak wyszukać słowa kluczowe w Senuto?

W poniższym artykule dowiesz się, jak wyszukać słowa kluczowe dla strony, korzystając z Senuto. Frazy te przydadzą Ci się zarówno na etapie budowania strategii SEO, pojedynczej kampanii, jak i optymalizacji treści w serwisie.

Analiza strony w SEMSTORM. Szczegółowa instrukcja krok po kroku

Jak ocenić skuteczność strategii SEO? Pomóc w tym może analiza widoczności własnego serwisu i stron konkurencji. Za pomocą SEMSTORM łatwo sprawdzisz sytuację swojej strony w Google, porównasz ją z rywalem, a także wyznaczysz kolejne kroki pozycjonowania.

1  2    
kontakt // ideoforce.pl