Jeśli chcemy, żeby strona internetowa była często odwiedzana przez użytkowników i dobrze widziana przez algorytmy wyszukiwarki, musimy zamieszczać na niej nowe, aktualne treści. Co istotne, treści powinny być publikowane przede wszystkim regularnie. Wynika to z tego, że Google przyjaźniej reaguje na stronę, która na bieżąco aktualizuje swoją zawartość, co w ogromnym stopniu wpływa na pozycjonowanie witryny. Jednak systematyczne zamieszczanie treści konieczne jest nie tylko do podniesienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Prowadząc, chociażby bloga na stornie firmowej, musimy mieć świadomość, że są one wręcz oczekiwane przez klientów. To dlatego tak ważne jest, aby docierały do nich we właściwym czasie. Użytkownicy lubią wpisy, które ukazują się w konkretnym dniu tygodnia (np. nowe treści poradnikowe umieszczane są na podstronie blogowej w każdy wtorek).
Regularność to podstawa, ale w zamieszczaniu treÅ›ci nie wystarczy opierać siÄ™ jedynie na czynniku czasowym. Tekst musi być dla odbiorcy zrozumiaÅ‚y, a wiÄ™c powinniÅ›my posÅ‚ugiwać siÄ™ jÄ™zykiem, który nie zawiera zbyt wiele typowo branżowych sformuÅ‚owaÅ„. Warto mieć na uwadze przydatność informacji, które publikujemy. Ludzie oczekujÄ… eksperckich porad bÄ™dÄ…cych odpowiedziÄ… na ich potrzeby. Należy pamiÄ™tać również o unikalnym charakterze – jeÅ›li chcemy osiÄ…gać korzyÅ›ci z contentu to nie może być mowy o powielaniu treÅ›ci. Z pewnoÅ›ciÄ… doceni to użytkownik strony, ale również Google.