Jak często zamieszczać na stronie nowe treści?

Strona internetowa, która ma przyciągać użytkowników, musi zawierać treści. Ich forma i częstotliwość umieszczenia w witrynie ma ogromne znaczenie dla użytkowników, ale też jest dobrze postrzegana przez algorytmy Google.

Jeśli chcemy, żeby strona internetowa była często odwiedzana przez użytkowników i dobrze widziana przez algorytmy wyszukiwarki, musimy zamieszczać na niej nowe, aktualne treści. Co istotne, treści powinny być publikowane przede wszystkim regularnie. Wynika to z tego, że Google przyjaźniej reaguje na stronę, która na bieżąco aktualizuje swoją zawartość, co w ogromnym stopniu wpływa na pozycjonowanie witryny. Jednak systematyczne zamieszczanie treści konieczne jest nie tylko do podniesienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Prowadząc, chociażby bloga na stornie firmowej, musimy mieć świadomość, że są one wręcz oczekiwane przez klientów. To dlatego tak ważne jest, aby docierały do nich we właściwym czasie. Użytkownicy lubią wpisy, które ukazują się w konkretnym dniu tygodnia (np. nowe treści poradnikowe umieszczane są na podstronie blogowej w każdy wtorek).

Regularność to podstawa, ale w zamieszczaniu treści nie wystarczy opierać się jedynie na czynniku czasowym. Tekst musi być dla odbiorcy zrozumiały, a więc powinniśmy posługiwać się językiem, który nie zawiera zbyt wiele typowo branżowych sformułowań. Warto mieć na uwadze przydatność informacji, które publikujemy. Ludzie oczekują eksperckich porad będących odpowiedzią na ich potrzeby. Należy pamiętać również o unikalnym charakterze – jeśli chcemy osiągać korzyści z contentu to nie może być mowy o powielaniu treści. Z pewnością doceni to użytkownik strony, ale również Google.

jak często publikować nowe treści?

Pomożemy Ci tworzyć wartościowy content!

Podobne wpisy

Czy można reklamować się w Google za darmo?

17 października 2018
Reklamowanie się w Google możliwe jest na wiele sposobów. Najpopularniejszym sposobem na dotarcie do użytkowników całkowicie za darmo jest pozycjonowanie, czyli proces, który polega na budowaniu widoczności w wynikach wyszukiwania.

Jak wygląda rynek chatbotów w Polsce?

12 października 2018
Minęło dwa i pół roku od chwili, gdy Facebook wprowadził innowację umożliwiającą budowanie własnych botów automatyzujących komunikację. Miniony okres to dobry czas na pierwsze podsumowania i pokusa wyznaczania dalszych perspektyw rozwoju.
kontakt // ideoforce.pl