Jak sprawdzić pozycjonowanie strony w Google?

W obecnych czasach widoczność strony w wynikach wyszukiwania jest niemal czynnikiem decydującym w przypadku pozyskania klientów, szczególnie dla branż związanych z działalnością w Internecie. Zobacz, jak sprawdzić postępy pozycjonowania strony w Google.

Jeżeli wyszukiwarka internetowa jest miejscem, w którym pozyskujesz klientów należy monitorować, jak Twoja strona wypada na tle serwisów konkurencyjnych.

Sprawdzenie widoczności należy zacząć od wpisania site:twojadomena.pl. Wynikiem użycia tego operatora będzie lista podstron, które znajdują się w indeksie Google. Należy uważnie przejrzeć się tym adresom i sprawdzić, czy wszystkie ważne podstrony zostały zaindeksowane.

Sprawdzić pozycje strony na określone frazy można na kilka sposobów. Jedną z najbardziej popularnych metod jest ręczne sprawdzenie. Dana metoda jednak jest zbyt czasochłonna, a otrzymane wyniki mogą rozbiegać się z rzeczywistością, gdyż Google stara się dopasowywać strony w rankingu indywidualnych preferencji każdego użytkownika. Jeżeli chcemy otrzymać dokładne dane warto skorzystać z narzędzi umożliwiających analizę widoczności strony.

Aby otrzymać ogrom informacji na temat stanu witryny i jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania warto użyć Google Search Console. GSC jest darmowym narzędziem dla webmasterów, administratorów i właścicieli stron pozwalającym na monitorowanie wielu czynników zebranych w jednym miejscu. Dzięki GSC dowiesz się na jakie frazy kluczowe jest widoczna twoja domena, jakie podstrony generują największy ruch, jakie zapytania wpisują użytkownicy trafiające na daną witrynę oraz jeszcze szereg informacji nt. danych strukturalnych, szybkości ładowania strony, dostosowania do urządzeń mobilnych.

pozycjonowanie

Porozmawiajmy o pozycjonowaniu
Twojej strony internetowej!

Podobne wpisy

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

2 kwietnia 2018
Celem pozycjonowania strony internetowej jest zawsze umieszczenie witryny w jak najwyższych wynikach organicznych zwracanych przez wyszukiwarkę.

Content marketing szansą dla marek

30 marca 2018
Interaktywnie, Nowy Marketing, kwiecień-grudzień 2018, Autor: Magdalena Tobiasz

Nasze artykuły
na Twojej skrzynce!

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z artykułami z naszego bloga.
Nie przegap najciekawszych wpisów, które
pomogą Ci odnieść sukces w Internecie!

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

kontakt // ideoforce.pl