Jak zwiększyć jakość linków zwrotnych w SEO?

To, jakiej jakości linki zwrotne uzyskujemy, przekłada się na ich skuteczność. Dlatego tak ważne jest zwiększanie wartości linków odsyłających do strony. Poniżej przedstawimy sposoby, które z pewnością przyczynią się do poprawy ich efektywności.

Zdobywanie linków zwrotnych, czyli tzw. link building jest istotnym elementem działań w ramach pozycjonowania strony. Skuteczność linków jest mierzona nie tylko ich ilością, ale przede wszystkim jakością. To właśnie wartościowe linki są w stanie generować ruch w witrynie, czego konsekwencją jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania. Tym, co jest istotne podczas pracy nad linkami jest regularność i monitorowanie działań.

Jednym ze sposobów pozyskiwania wysokiej jakości odnośników w postaci linków jest umieszczanie ich na wartościowych witrynach o dużym stopniu zaufania od Google. Oznacza to, że strona taka jest tematycznie powiązana z naszą. Linki w pewnym sensie przekazują swoją wartość witrynie, na którą kierują, ponieważ Google jest w stanie ocenić połączenie stron. Typami witryn, z których możemy pozyskać takie linki, są między innymi: blogi i monitorowane fora dyskusyjne, serwisy o określonej tematyce, witryn lokalne, katalogi firm, blogi na innych stronach, oraz media społecznościowe. Strategią w ramach której można zdobywać linki dobre jakościowo jest content marketing. To właśnie treść wartościowa i użyteczna treść, która zostanie właściwie rozpowszechniona i dystrybuowana, nadaje stronie wartości. Treścią w tym przypadku jest nie tylko tekst, ale również infografiki, filmy, podcasty czy poradniki – wszystko to może posłużyć do stworzenia materiału, który w formie linku będzie przekazywany dalej.

Zajmiemy się kompleksowo pozycjonowaniem Twojej witryny!

Podobne wpisy

Czym jest Google Keyword Planner?

28 lutego 2019
Planer słów kluczowych to darmowe narzędzie, które pomaga w zarządzaniu kampaniami Google Ads, SEO, czy nawet w pisaniu tekstów na blog firmowy. Jest dostępny dla każdego, kto posiada konto Google Ads.

Jak prawidłowo stosować parametry URL w kampaniach na Facebooku?

22 lutego 2019
Zbieranie wartościowych danych to absolutna podstawa w optymalizacji działań e-marketingowych. W przypadku reklam na Facebook'u ułatwiają to parametry URL. Jak je stosować, by przynosiły zamierzony efekt?
kontakt // ideoforce.pl