Jakie jest najlepsze narzędzie do badania słów kluczowych?

Słowa kluczowe na stronie internetowej wymagają ciągłej analizy. Monitorowanie słów jest częścią działań z zakresu SEO. Dlatego też, chcąc umieszczać w witrynie te najwłaściwsze, konieczne będzie korzystanie z dedykowanych do tego narzędzi.

Użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę słowa kluczowe lub kilkuwyrazowe frazy w celu pojawienia się wyników w największym stopniu odpowiadającym ich potrzebom. Dlatego też bardzo ważne jest, aby strona odpowiadała na słowa kluczowe zgodne z tematyką strony. W dopasowaniu słów kluczowych do treści niezbędne jest korzystanie z narzędzi. Jednak jest ich tak wiele, że wybór nie zawsze jest łatwy. Jakie jest więc najlepsze narzędzie do analizy słów kluczowych? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Oczywiście na rynku są narzędzia jak najbardziej godne polecenia. Warto brać pod uwagę to, z jakich korzystają firmy specjalizujące się w pozycjonowaniu stron. W Ideo Force podczas badania słów kluczowych korzystamy między innymi z narzędzi takich jak:

  • Senuto, dającego informacje o słowach kluczowych, dzięki którym nasza strona jest  widoczna w Google. Narzędzie zawiera bazę słów kluczowych, które z łatwością dopasujemy do tworzonych treści.
  • SEMSTORM, które pomoże znaleźć najwłaściwsze frazy kluczowe dostosowane do przekazu, jaki tworzymy. Narzędzie to oferuje dane dotyczące np. częstotliwości wyszukiwanych słów czy uśrednione CPC.
  • Google Trends, czyli narzędzie pokazujące popularność słowa lub frazy na podstawie danych z wyszukiwarki. Umożliwia śledzenie trendów w wybranej lokalizacji z uwzględnieniem wskazanego przedziału czasowego.
  • Answer The Public, będące darmowym narzędziem wskazującym kombinacje słów kluczowych i zestaw pytań najczęściej pojawiających się w pasku wyszukiwarki.
  • SurferSEO, które służy między innymi do analizy słów kluczowych, a jedną z funkcjonalności umożliwiających właściwe nasycenie treści frazami jest edytor tekstu.

Obok wymienianych narzędzi warto wspomnieć o tych, które oferuje nam Google. Są nimi Google Search Console, Google Suggest czy planer słów kluczowych Google Ads.

narzędzie do słów kluczowych

Zadbamy o SEO Twojej strony internetowej!

Podobne wpisy

Dlaczego Twoi kandydaci nie aplikują?

26 października 2018
Zdarza Ci się dodać ogłoszenie o pracę i tygodniami czekać na napływ aplikacji na konkretne stanowisko? Odnosisz wrażenie, że Twoje oferty kompletnie nie docierają do potencjalnych kandydatów? Zobacz na co zwrócić uwagę i co robić, by tego uniknąć.

Czym się różni protokół HTTP od HTTPS?

25 października 2018
Protokoły http i https wykorzystują informacje o konkretnej stronie internetowej wymieniane między serwerem WWW a przeglądarką internetową. A czym one się różnią?
kontakt // ideoforce.pl