Treści przyciągające i angażujące użytkowników, cechują się zarówno wysoką jakością i użytecznością, jak również unikalnością oraz przyjaznym dla oka rozmieszczeniem na stronie. Powinny być tworzone gównie z myślą o użytkownikach, a nie jedynie uwzględniać czynniki związane z algorytmami Google.
Narzędziami do tworzenia treści zoptymalizowanej pod kątem SEO są m.in.:
- SurferSEO – oferujące opcje edytora treści i analizy słów kluczowych.
- Semstorm –pozwalające na tworzenie tekstu, który uwzględnia słowa kluczowe, pokazuje czytelność i stwierdza poprawność treści.
- Readymag – umożliwiające tworzenie treści w zgodzie z SEO oraz ich publikację.
- Google Trends – idealne w poszukiwaniu pomysłów na tematy tekstów na podstawie aktualnie panujących trendów.
- Answer the Public – przydatne w pisaniu tekstów pod kątem SEO na bazie najczęściej wyszukiwanych fraz.
- Ubersuggest – zawierające obok pomysłów na treść, propozycje słów kluczowych.
Wspólnym mianownikiem treści na zoptymalizowanych pod SEO, bez względu na to jakich narzędzi używamy są: słowa kluczowe, konstrukcja tekstu (w tym poprawne nagłówki), linkowanie wewnętrzne, unikalność i przydatność. Należy pamiętać, że treści na stronie internetowej powinny być aktualizowane i zamieszczane regularnie.










Komentarze