Kalendarz marketingowy na 2020

Działania e-marketingowe, a zwłaszcza kampanie wymagają dokładnego zaplanowania. Warto już dziś wiedzieć, co wydarzy się w nadchodzącym roku. Z tej okazji, po raz kolejny przygotowaliśmy kalendarz marketingowy.
20 grudnia 2019

Do widzenia 2019 roku!

Mijający rok był dla Ideo Force bez wątpienia pełen aktywności. Każdego miesiąca pojawialiśmy się na różnych scenach, by dzielić się wiedzą i zdobytym doświadczeniem, ale także zasiadaliśmy w ławkach, by posłuchać i zainspirować się u źródeł internetowej mocy (m.in. Google). Największym naszym sukcesem była Konferencja Lunch z e-commerce, której jesteśmy organizatorami.

Ale to nie miejsce na wspominki… Całe zestawienie naszych działań znajdziesz w artykule podsumowującym. W tym miejscu chcemy się skupić na przyszłości.

Wiemy, że skuteczne działanie w marketingu jest możliwe jedynie z odpowiednio przygotowaną strategią. Aby tego dokonać, już dzisiaj zaczynamy rozpisywać najważniejsze święta, tak by żadnego nie przegapić i odpowiednio na nie zareagować.

12 miesięcy, 366 dni, 8784 godziny… tyle czasu masz na wykorzystanie wielu sytuacji do zaangażowania swoich obserwatorów. RTM rządzi Internetem, dlatego bądź czujny! Na szczęście wiele wydarzeń jesteśmy w stanie przewidzieć i zaplanować. Zachęcamy do korzystania z kalendarza przygotowanego z myślą o Tobie. 

kalendarz-marketingowy-2020

Wiemy, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe!

Podobne wpisy

Co to jest i jak działa marketplace?

19 grudnia 2019
E-commerce jest branżą dynamiczną i rozwojową, dlatego też zrozumiała jest popularność marketplace wśród sprzedawców i konsumentów. Serwisy tego typu zaskakują skalą działalności i zysków, dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się tej kwestii bliżej.

Nie tylko bananowe czwartki. O employer brandingu, który przynosi OWOCE

18 grudnia 2019
Zastanawiasz się dlaczego dział HR powinien się przyjaźnić z Digital Marketingiem? Pobierz prezentację i zobacz jak tworzyć employer branding.
kontakt // ideoforce.pl