E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak Instagram Checkout może rozwinąć Twój biznes?

10 czerwca 2020
Istotę Instagrama można zamknąć w kilku słowach: pasja, przekaz wizualny i chęć nawiązywania interesujących relacji. Do tego dodajmy jeszcze szczyptę e-commerce, czyli opcję bezpośrednich zakupów i mamy do czynienia z aplikacją sprzedażowo kompletną.
Czytaj dalej

Niestandardowe kampanie w e-commerce - przykłady

8 lutego 2019
Działania reklamowe, aby przyniosły określony cel muszą składać się w spójną całość i być przede wszystkim kreatywne. Specjaliści stale dążą do udoskonalania rozwiązań, które jak twierdzą są w stanie wyprzedzić konkurencję.
Czytaj dalej

Facebook Stories – do czego służą i jak wykorzystać je w marketingu

30 marca 2017 [aktualizacja: 25.06.2020]
Relacje na żywo to jedna z najważniejszych funkcji jakie udostępnia Facebook. Twórcy internetowi, marki oraz firmy pragną być w stałych kontakcie ze swoimi obserwującymi, a dzięki temu mogą podjąć konwersację z nimi w każdym miejscu i o każdej porze.
Czytaj dalej

Autor

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
kontakt // ideoforce.pl