Komunikacja ponowoczesna a media społecznościowe. Refleksje marketingowe

Pojęcie i struktura komunikacji ewoluuje. Mamy do czynienia z dynamiką zmian zachodzących w rzeczywistości komunikacyjnej. E-book przygotowany przez ekspertów Ideo Force jest opisem najistotniejszych zjawisk wpływających na istotę dzisiejszej komunikacji.
21 lutego 2020

.

Komunikacja w social media a rzeczywistość.
Zobacz, jaki wpływ na komunikację ma technologia.

Podobne wpisy

Direct To Consumer e-commerce - nowy model w e-commerce?

20 lutego 2020
Sprzedaż internetowa może być realizowana z pominięciem pośredników między producentem a konsumentem. Direct To Consumer e-commerce jest modelem sprzedaży online, który ma wiele zalet, ale wymaga od firm odpowiedniego podejścia.

Reklama apteki internetowej

13 lutego 2020
Reklama apteki online może przysporzyć nieco więcej trudności, niż działania marketingowe w przypadku typowych stron e-commerce. E-apteki mogą promować swoją działalność i asortyment, ale pod pewnymi warunkami i z wykluczeniem niektórych form reklamy.