E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak tagować linki w narzędziu Campaign URL Builder?

18 września 2020
Chcesz wiedzieć, z jakich kanałów uzyskujesz najbardziej wartościowy ruch? Dzięki tagowaniu linków z użyciem Campaign URL Builder dowiesz się, skąd użytkownik dotarł na stronę. Dane kampanii, pozwolą Ci zaprojektować skuteczne rozwiązania sprzedażowe.
Czytaj dalej

6 przydatnych narzędzi do testowania UX strony internetowej

3 września 2020
Czy można idealnie dopasować treści do odbiorców? Jak sprawić, że użytkownik bez problemu przejdzie przez stronę? W jaki sposób dowiedzieć, które elementy w witrynie zawodzą na tyle, że klienci porzucają koszyki zakupowe? Znamy odpowiedzi na te pytania.
Czytaj dalej

Jak dzięki personalizacji stworzyć sklep marzeń

17 lipca 2019
Ideo Force wzięło udział w tworzeniu raportu dotyczącego automatyzacji i personalizacji, zarówno w działaniach marketingowych, jak i e-commerce. Przedstawiliśmy ujęcie personalizacji, mające kluczowe znaczenie dla prowadzeniu sklepu internetowego.
Czytaj dalej

Jak celnie przypisać konwersję do jej prawdziwego źródła?

5 lipca 2019
Wszystko to, co użytkownik widzi na stronie lub innych kanałach komunikacji może stanowić źródło konwersji. Określenie tego, w którym miejscu wchodzi w interakcję z naszym przekazem, umożliwi nam skuteczne prowadzenie działań dążących do konwersji!
Czytaj dalej

SENUTO czy SEMSTORM - które narzędzie wybrać?

7 czerwca 2019
Podczas codziennych prac korzystamy z narzędzi, które pozwalają nam ocenić efekty działań SEO oraz odnieść nasze wyniki do pozycji rynkowych liderów. Narzędzia, o których napiszemy to SEMSTORM i Senuto.
Czytaj dalej

Kampania dla sklepu internetowego z małym budżetem

31 maja 2019
Czy prowadzenie działań marketingowych przy ograniczonym budżecie ma sens? Jak zdecydować w co zainwestować nasze środki? Jak stworzyć odpowiednią strategię? O tym przeczytasz w niniejszym artykule.
Czytaj dalej
1  2    

Autor

Krzysztof Wójcik
Krzysztof Wójcik
kontakt // ideoforce.pl