Leksykon pozycjonowania

Leksykon pozycjonowania, Rok wydania: 2013, Autor: Wojciech Szymański

leksykon pozycjonowaniaCzym są linki sponsorowane? Jak wykorzystać potencjał reklamy AdWords? Jakie znaczenie dla ostatecznej pozycji w wyszukiwarce internetowej ma pozycjonowanie na długi ogon? Na czym polega pozycjonowanie BLAK HAT SEO i czy zawsze jest to dobra praktyka?

Jeśli chcesz znać odpowiedzi na te pytania lub skonfrontować swoją wiedzę z doświadczeniem wieloletniego praktyka, sięgnij po Leksykon pozycjonowania autorstwa Wojciecha Szymańskiego.

Pozycjonowanie to klucz do sukcesu w Internecie. Szczególnie w kontekście intensywnie rozwijającej się konkurencji wysoka pozycja w wyszukiwarce zapewnia satysfakcjonujące zasięgi i buduje rozpoznawalność prowadzonego biznesu.

Aby tak się stało, potrzebna jest jednak profesjonalna wiedza i znajomość najważniejszych pojęć i działań z zakresu budowania pozycji w Internecie. Wiele interesujących zagadnień można znaleźć w sieci, nigdy dotąd nie zostały one jednak zebrane w formie jednej wygodnej książki. Dzięki poradnikowi wszyscy zainteresowani zyskują dostęp do teoretycznej i praktycznej wiedzy.

Publikacja adresowana jest zarówno dla właścicieli stron internetowych, którzy pragną dowiedzieć się, na czym polega efektywne wykorzystanie potencjału wyszukiwarki internetowej, jak i dla praktyków, którzy podczas realizowanych zadań potrzebują wsparcia merytorycznego.

Leksykon pozycjonowania to propozycja, która powinna znaleźć się na każdej półce marketingowca.

Polecamy: Newsline.pl

Autor

Podobne wpisy

Leksykon public relations

8 kwietnia 2015
Leksykon public relations, Rok wydania: 2009, Współautor: Wojciech Szymański

Experiential marketing, czyli jak ważne są doświadczenia konsumenta

7 kwietnia 2015
Obecnie skuteczność tradycyjnych form reklamy coraz bardziej maleje, w związku z czym nie zapewniają one oczekiwanych rezultatów. Powoduje to konieczność ciągłego poszukiwania nowych metod marketingowych, dostosowanych do nowej rzeczywistości.
kontakt // ideoforce.pl