Leksykon pozycjonowania

Leksykon pozycjonowania, Rok wydania: 2013, Autor: Wojciech Szymański

leksykon pozycjonowaniaCzym są linki sponsorowane? Jak wykorzystać potencjał reklamy AdWords? Jakie znaczenie dla ostatecznej pozycji w wyszukiwarce internetowej ma pozycjonowanie na długi ogon? Na czym polega pozycjonowanie BLAK HAT SEO i czy zawsze jest to dobra praktyka?

Jeśli chcesz znać odpowiedzi na te pytania lub skonfrontować swoją wiedzę z doświadczeniem wieloletniego praktyka, sięgnij po Leksykon pozycjonowania autorstwa Wojciecha Szymańskiego.

Pozycjonowanie to klucz do sukcesu w Internecie. Szczególnie w kontekście intensywnie rozwijającej się konkurencji wysoka pozycja w wyszukiwarce zapewnia satysfakcjonujące zasięgi i buduje rozpoznawalność prowadzonego biznesu.

Aby tak się stało, potrzebna jest jednak profesjonalna wiedza i znajomość najważniejszych pojęć i działań z zakresu budowania pozycji w Internecie. Wiele interesujących zagadnień można znaleźć w sieci, nigdy dotąd nie zostały one jednak zebrane w formie jednej wygodnej książki. Dzięki poradnikowi wszyscy zainteresowani zyskują dostęp do teoretycznej i praktycznej wiedzy.

Publikacja adresowana jest zarówno dla właścicieli stron internetowych, którzy pragną dowiedzieć się, na czym polega efektywne wykorzystanie potencjału wyszukiwarki internetowej, jak i dla praktyków, którzy podczas realizowanych zadań potrzebują wsparcia merytorycznego.

Leksykon pozycjonowania to propozycja, która powinna znaleźć się na każdej półce marketingowca.

Polecamy: Newsline.pl

Autor

Podobne wpisy

Leksykon public relations

8 kwietnia 2015
Leksykon public relations, Rok wydania: 2009, Współautor: Wojciech Szymański

Badania i pomiar efektów w public relations

10 marca 2015
Badania i pomiar efektów w public relations, Rok wydania: 2010, Autor: Wojciech Szymański

Nasze artykuły
na Twojej skrzynce!

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z artykułami z naszego bloga.
Nie przegap najciekawszych wpisów, które
pomogą Ci odnieść sukces w Internecie!

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

kontakt // ideoforce.pl