Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści - wydanie 1

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści, Rok wydania: 2016, Autorzy: Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański

content marketingW rzeczywistości narastającego szumu medialnego świadomość odbiorców mogą zaskarbić sobie tylko te działania, które opierają się na atrakcyjnie przygotowanych i wartościowych treściach.

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to owoc codziennej pracy praktyków, który wychodzi naprzeciw wszystkim zainteresowanym tematyką zarządzania treścią i kampaniami promocyjnymi realizowanymi w sieci. Obecnie nie wystarczy już wyłącznie tworzyć, należy także odpowiednio kierować efektem swojej pracy. Publikacja przygotowana przez Wojciecha Szymańskiego prezentuje, w jaki sposób robić to dobrze.

Na blisko 200 stronach zainteresowani znajdą omówienie najważniejszych zasad prowadzenia kampanii marketingowych, rodzaje content marketingu czy charakterystykę dostępnych kanałów komunikacji, a wszystko to zobrazowane praktycznymi przykładami.

Po książkę powinni sięgnąć wszyscy zainteresowaniu tematyką tworzenia i zarządzania contentem – copywritterzy, content creatorzy, campaigne designerzy oraz ci, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę o dobre praktyki pracy w sieci.

Polecamy: Wydawnictwo.newsline.pl

 

 

Autor

Podobne wpisy

Metafory - jak pomagają w marketingu?

23 lutego 2016
Marketing w dzisiejszych czasach to złożony i wymagający proces. Dopasowanie się do wymogów rynku, licznej konkurencji i zmieniających się potrzeb klientów jest kluczowe dla odniesienia sukcesu.

Współczesny rynek: jak wygrywać mikro-momenty?

6 stycznia 2016
Urządzenia mobilne i internet zdobywają współczesny świat. Ich prawidłowe wykorzystanie często decyduje o sukcesie lub porażce prowadzonego biznesu.
kontakt // ideoforce.pl