Jednym z autorów jest Wojciech Szymański z Ideo Force.
Współczesny rynek zmienia się niezwykle dynamicznie, w szczególności za sprawą nowych mediów i kanałów komunikacji. W konsekwencji równie szybko rozwijają się marketing sieciowy i narzędzia promocji online. Tym bardziej godnym uwagi jest książka, która na blisko 500 stronach zgłębia 20 kluczowych obszarów e-marketingu.
"Przygotowując ten podręcznik chcieliśmy uniknąć odnoszenia się do bieżących danych rynkowych zamiast tego, skupiliśmy się na prezentacji narzędzi, procedur ich wykorzystywania w polskich realiach e-biznesowych, przez co wierzymy, że książka ma wartość długoterminową i realnie wspierającą rozwój wiedzy, kompetencji i umiejętności związanych z marketingiem internetowym” – opowiada prof. Mazurek.
Autorami tekstów są wybitni specjaliści i praktycy branżowi, realizujący na co dzień projekty w takich firmach jak T-Mobile, Deloitte Digital, Ideo Force, VML Poland, Freshmail, GoldenSubmarine czy Future Mind. To także doświadczeni dydaktycy, którzy od lat prowadzą zajęcia ze studentami i słuchaczami.
Jednym spośród 22 autorów jest Wojciech Szymański z Ideo Force, który zajął się tematem nowoczesnego pozycjonowania stron internetowych. Jest także współautorem rozdziału opisującego aspekty współczesnego content marketingu.
Podręcznik porusza także między innymi zagadnienia planowania i budowania strategii e-marketingowych, badań internetowych, aspektów prawnych promocji online, Google Adwords, marketing automation, social media, mobile marketing, influencingu czy promocji wideo na YouTube. Zawarto w nim także praktyczne ćwiczenia i zadania oraz opisy rzeczywistych case study.
Książka została wydana nakładem Poltext, a dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany na cele charytatywne, w tym na Fundację Koźmińskich.










Komentarze