E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka

W kwietniu 2018 r. w sprzedaży pojawił się zaawansowany podręcznik biznesowo-akademicki „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” pod redakcją profesora Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego.
Czytaj dalej

Marketing w sieci. Podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady

Marketing w sieci. Podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady, Rok wydania: 2011, Współautor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści - wydanie 1

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści, Rok wydania: 2016, Autorzy: Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański
Czytaj dalej

Leksykon public relations

Leksykon public relations, Rok wydania: 2009, Współautor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej

Leksykon pozycjonowania

Leksykon pozycjonowania, Rok wydania: 2013, Autor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej

Badania i pomiar efektów w public relations

Badania i pomiar efektów w public relations, Rok wydania: 2010, Autor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej
kontakt // ideoforce.pl