Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści - wydanie 2
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści, Rok II wydania: 2019, Autorzy: Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański
Czytaj dalej
E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka
W kwietniu 2018 r. w sprzedaży pojawił się zaawansowany podręcznik biznesowo-akademicki „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” pod redakcją profesora Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego.
Czytaj dalej
Marketing w sieci. Podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady
Marketing w sieci. Podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady, Rok wydania: 2011, Współautor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści - wydanie 1
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści, Rok wydania: 2016, Autorzy: Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański
Czytaj dalej
Leksykon public relations
Leksykon public relations, Rok wydania: 2009, Współautor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej
Leksykon pozycjonowania
Leksykon pozycjonowania, Rok wydania: 2013, Autor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej