Gdy w grę wchodzi PR, nie ma miejsca na szablonowość i nudę. Kreowanie odpowiedzialnych relacji społecznych wymaga nie tylko świetnego poruszania się wśród mechanizmów komunikacji, ale także kreatywności i doświadczenia, które weryfikują podejmowane kroki.
Dla zainteresowanych tematem mamy dobrą wiadomość. Teraz wszystkie najważniejsze informacje można znaleźć w jednej wygodnej książce.
Leksykon Public Relations to kompendium wiedzy, które wychodzi naprzeciw współczesnym wyzwaniom komunikacji społecznej. Publikacja w klarowny i atrakcyjny sposób omawia ponad 700 zagadnień zawierających szczegółowe wyjaśnienia i praktyczne wskazówki wskazujące najlepsze kierunki projektowanego działania.
Pozycja została stworzona przez znakomite autorytety z dziedziny Public Relations, w tym Wojciecha Szymańskiego, specjalisty od marketingu internetowego. Ekspert Ideo Force podzielił się swoją wiedzą z zakresu budowania wizerunku i zarządzania relacjami, którą zdobył i zweryfikował podczas swojej wieloletniej praktyki.
Kto powinien sięgnąć po omawianą pozycję? Publikacja powstała z myślą o wszystkich, którzy potrzebują dostępu do kompleksowej i zweryfikowanej wiedzy na temat PR-u. Szczególnie docenią ją praktycy, którzy każdego dnia stają przed wyzwaniami współczesnego marketingu oraz studenci, którzy otrzymują świetne narzędzie umożliwiające przygotowanie się do zajęć i egzaminów.
Leksykon Public Relations to materiał otwierający pole do dalszych poszukiwań.
Polecamy: Newsline.pl










Komentarze