E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak zwiększyć konwersję poprzez optymalizację ścieżki zakupowej

5 sierpnia 2020
Pozyskanie użytkowników do strony internetowej wiąże się zawsze z koniecznością poniesienia określonych nakładów. Optymalizacja ścieżki zakupowej pozwoli zwiększyć efektywność prowadzonych prac oraz zwrot z poniesionych kosztów.
Czytaj dalej

Mity o User Experience

13 sierpnia 2019
Masz realny wpływ na proces tworzenia strony firmowej, sklepu internetowego i każdego produktu cyfrowego. Zobacz trzy najpopularniejsze mity o User Experience, których nie należy powielać podczas projektowania rozwiązania zorientowanego na użytkowników.
Czytaj dalej

Jak poprawnie zliczać konwersje w Google Analytics?

30 listopada 2018
Jak unikać sytuacji, w której podejmujemy błędne decyzje na podstawie niemiarodajnych danych? Jakie błędy sprawiają, że statystyki nie są odzwierciedleniem faktycznego stanu rzeczy? Zapoznaj się z najczęściej popełnianymi błędami przy zliczaniu konwersji.
Czytaj dalej

Dlaczego Twoi kandydaci nie aplikują?

26 października 2018
Zdarza Ci się dodać ogłoszenie o pracę i tygodniami czekać na napływ aplikacji na konkretne stanowisko? Odnosisz wrażenie, że Twoje oferty kompletnie nie docierają do potencjalnych kandydatów? Zobacz na co zwrócić uwagę i co robić, by tego uniknąć.
Czytaj dalej

Kariera specjalisty UX w e-marketingu

10 kwietnia 2018
Nowy Marketing, Marzec 2018, Autor: Mateusz Bober
Czytaj dalej

5 kroków do poprawy użyteczności sklepu internetowego

22 września 2017
Przedstawiamy 5 kroków, dzięki którym będziesz w stanie sam zidentyfikować problem i nadać mu ważność, znaleźć rozwiązanie, sprawdzić je na swoich użytkownikach a następnie wybrać najoptymalniejszą możliwość.
Czytaj dalej
1  2    

Autor

Mateusz Bober
Mateusz Bober
kontakt // ideoforce.pl