Matryca Modelu eMarketingowego

Szablon matrycy modelu e-marketingowego dzięki wizualizacji pomysłów pomaga w zaprojektowaniu działań promocyjnych w Internecie. Szczególny nacisk kładziony jest na grupę docelową i etap lejka sprzedażowego.
29 września 2020

.

Makieta Modelu eMarketingowego
Sprawdź schemat pomagający w tworzeniu, analizowaniu i prezentowaniu pomysłów związanych z kampaniami emarketingowymi.

Podobne wpisy

Jak zintegrować Core Web Vitals z Google Analytics

22 września 2020
Optymalizacja strony pod kątem UX pozwala budować witrynę przyjazną. Web Vitals od Google nie tylko pomaga poznać poziom wrażeń użytkowników podczas korzystania ze strony, ale również sposoby na usprawnienie obszarów obejmujących ich doświadczenie.

Gaming - dlaczego nie wolno bagatelizować jego marketingowego potencjału

21 września 2020
Gaming i e-sport przestały być postrzegane w kategoriach ciekawostki czy zabawy dla nastolatków. To coraz mocniejszy kanał komunikacji marketingowej - zarówno pod kątem potencjału grupy docelowej jak i wykorzystania graczy w kampaniach promocyjnych.

Nasze artykuły
na Twojej skrzynce!

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z artykułami z naszego bloga.
Nie przegap najciekawszych wpisów, które
pomogą Ci odnieść sukces w Internecie!

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

kontakt // ideoforce.pl