E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak reklamować się na YouTube? Sprzedaż za pomocą reklamy wideo

17 czerwca 2020
YouTube to według statystyk jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie. Każdego miesiąca z serwisu korzysta nawet 2 mld użytkowników. W artykule przybliżymy, jak wykorzystać ten potencjał i wypromować swoją firmę na YouTubie.
Czytaj dalej

Marketing uczelni wyższych. Jak wypromować uczelnię w sieci?

20 kwietnia 2020
Przyjęło się twierdzić, że to studenci zabiegają o miejsca na uczelniach wyższych. Działa to jednak w dwie strony. Szkoły wyższe intensyfikują działania marketingowe, by przyciągnąć uwagę maturzystów. Coraz częściej sięgają w tym celu do Internetu.
Czytaj dalej

Jak zaprojektować strategię komunikacji w mediach społecznościowych?

26 marca 2019
Multichannelowa strategia komunikacji w social media oparta na budowaniu sieci relacji pomiędzy portalami pozwala podnieść efektywność realizowanych działań wizerunkowych. Sprawdzamy, jak w oparciu o nią budować przynoszące efekty działania marketingowe.
Czytaj dalej

Jak zwiększać sprzedaż w e-commerce za pomocą chatbotów?

22 marca 2019
Chatboty to jeden z najgorętszych tematów ostatnich dwóch lat. Dyskutują o nich programiści, lingwiści, a także marketerzy, którzy widzą w nich szansę na usprawnienie komunikacji marek z ich klientami. Czy jednak boty są rozwiązaniem dla każdego?
Czytaj dalej

Czy zbrodnia konwertuje?

14 lutego 2019
Unikalne rozwiązania wymagają wyjątkowych działań. Nowatorskość popularyzowanej specjalizacji – Kryminologii i kryminalistyki – zainspirowała nas do stworzenia oryginalnej akcji promocyjnej – zagadki morderstwa w chatbocie.
Czytaj dalej

Jak wygląda rynek chatbotów w Polsce?

12 października 2018
Minęło dwa i pół roku od chwili, gdy Facebook wprowadził innowację umożliwiającą budowanie własnych botów automatyzujących komunikację. Miniony okres to dobry czas na pierwsze podsumowania i pokusa wyznaczania dalszych perspektyw rozwoju.
Czytaj dalej
1  2  3  4    

Autor

Paweł Szczyrek
Paweł Szczyrek
kontakt // ideoforce.pl