Wiedza

[Prasówka #27] Zmiany specyfikacji danych produktu w GMC, a na Fb nowe etykiety

Google Merchant Center aktualizuje specyfikację danych produktów, Google Ads prowadzi eksperymenty wideo, Facebook testuje nowe etykiety, a na LinkedIn nowa opcja ,,ścieżka umiejętności”. Więcej w poniższej prasówce!

[Prasówka #26] Nowa mikrowitryna w Google, a na TikToku listy odtwarzania

Google uruchamia nową mikrowitrynę, na YouTube nowe opcje zakupów, a na TikToku możliwość tworzenia dedykowanych list odtwarzania. Więcej w najnowszej prasówce!

[Prasówka #25] Microsoft Ads wprowadza automatyczną akceptację rekomendacji, na Twitterze ulepszone wiadomości prywatne

W Google Maps nowe umiejscowienia reklam, w Microsoft Ads automatyczne zastosowanie rekomendacji, z kolei w wyszukiwaniu grafiki w Google nowy filtr, a na TikToku automatyczne odpowiedzi dla kont firmowych. Więcej w poniższym przeglądzie newsów!

[Prasówka #24] Google Ads wycofuje tCPA i tROAS, a na Fb zmiany bezpieczeństwa w grupach

Google Ads zapowiada wycofanie strategii tCPA i tROAS. Google Moja Firma wprowadza narzędzie do zarządzania recenzjami firmy. Na Twitterze planowane nowe funkcje w kontach biznesowych! Więcej newsów z minionego tygodnia w poniższym przeglądzie!

[Prasówka #23] Ulepszenie w nagłówkach reklam dynamicznych, a na TikToku nowe funkcje

Google Ads ulepsza aplikację mobilną, Microsoft Ads wprowadza ulepszenia dynamicznych reklam, a na Instagramie automatyczne dodawanie napisów do Stories. Więcej informacji w najnowszym przeglądzie newsów!

[Prasówka #22] Google wycofuje pliki cookie, a na Instagramie nowa funkcja

Google wycofuje pliki cookie, witryny Google przestają generować pliki mapy witryny w formacjie XML, a na Instagramie możliwość prowadzenia transmisji na żywo nawet przez 4 osoby jednocześnie! Więcej w najnowszej prasówce!

[Prasówka #21] Platforma dla freelancerów na LinkedIn, a na YT raporty atrybucji reklam

Raporty atrybucji reklam na YouTube, zakończenie grupy reklam produktowych z funkcją prezentacji na Google Ads, z kolei LinkedIn pracuje nad serwisem dla freelancerów. Co jeszcze wydarzyło się w minionym tygodniu? Odpowiedź w najnowszej prasówce!

[Prasówka #20] Ulepszenie formularzy w Google Ads, a na YT krótkie wideo

Google Ads wprowadza ulepszenia rozszerzeń formularzy, w kampaniach wideo wymagane będzie śledzenie równoległe kampanii, a na YouTube pojawia się opcja ,,Shorts”. Co jeszcze nowego zaskoczyło nas w minionym tygodniu? Szczegóły w prasówce!

[Prasówka #19] Zmiany w dopasowaniu słów w Google i akredytacja MRC dla YT

Google zapowiedział zmiany w typach dopasowania słów kluczowych. YouTube otrzymuje akredytację MRC, a na Facebooku zmieniają się ustawienia atrybucji. Więcej w najnowszej prasówce!

[Prasówka #18] Zmiany po aktualizacji na iOS 14, a na FB testy nowej opcji

Na Facebooku testy nowej funkcji dla reklamodawców, ułatwienie w zarządzaniu konwersjami offline w Microsoft Ads i rozszerzenie kolumn niestandardowych o wszystkie dostępne widoki. Co więcej w minionym tygodniu? Odpowiedź w prasówce.

[Prasówka #17] Nowe rozszerzenia w Bing Ads i nowości na Instagramie

Nowe opcje rozszerzeń w reklamach w BingAds, na Instagramie nowości dla kont biznesowych, a na LinkedIn dodatkowe ustawienia dotyczące postów. Więcej na te i inne tematy w najnowszej prasówce!

[Prasówka #16] Google i Web Stories, a na LinkedIn centrum edukacyjne

Google wprowadzi Web Stories do wyników wyszukiwania, You Tube aktualizuje treści reklam dla dzieci, a na LinkedIn bezpłatne centrum edukacyjne. Więcej w najnowszej prasówce!

[Prasówka #15] Nowe raporty w Google Moja Firma, a na YT reklamy po filmie

Google i ulepszenie w strategiach automatycznego określania stawek, na YouTube włączenie reklam po filmie, a w Social Media aktualizacje ułatwiające komunikację i zdobywanie informacji. Więcej w najnowszej prasówce!

[Prasówka #14] Google aktualizuje zasady, FB zmienia polubienie strony

Google aktualizuje kwestie prawne reklam audiowizualnych, uaktualnione zostają zasady produktów i usług finansowych. Bing Webmaster Tools dodaje nowe wskaźniki do raportu, na FB znika przycisk ,,lubię to” przy stronie. Więcej newsów w najnowszej prasówce!

[Prasówka #13] Aktualizacja iOS 14 a FB i wyniki badań CSR w praktyce

Wizualizacje produktów kosmetycznych w Google, rekomendacje ekspertów w Google Shopping, Aktualizacja iOS 14 na FB oraz wyłączenie części funkcji na Messengerze i Instagramie. Czym jeszcze zaskoczył nas przełom roku 2020/2021? Odpowiedź w prasówce!

[Prasówka #12] Edytor Google Ads w wersji 1.5, a na FB nowe narzędzie

Google udostępnia edytor w wersji 1.5, ulepszone zostają także rekomendacje, w Google Maps nowe ikony, a na Facebooku wprowadzone zostaje nowe narzędzie. Czym jeszcze zaskoczył nas miniony tydzień? Odpowiedź znajdziesz w najnowszej prasówce!

[Prasówka #11] Mix Campaign wychodzi z beta, a w GA ulepszone formularze

Mieszane kampanie w BingAds dostępne dla wszystkich, w Microsoft Ads pojawiają się nowe niestandardowe raporty, a w Googlu trwają testy nad etykietami w recenzjach lokalnych firm. Co ciekawego wydarzyło się w minionym tygodniu? Zachęcamy do lektury!

[Prasówka #10] TikTok i dłuższe video, a w Google wyszukiwarka prezentów

Inspiracje w wyborze prezentów w Google Shopping, nowa aktualizacja algorytmu Google, rozwinięte funkcje społeczności w Google Maps, a na TikToku wydłużenie czasu nagrywania video. Czym jeszcze zaskoczył nas miniony tydzień?

[Prasówka #9] Nowy raport w Search Console i więcej reklam na YT

Google Ads dodaje nową zakładkę, Screaming Frog udostępnia aktualizację, a YouTube daje większe zasięgi reklamodawcom. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w naszej najnowszej prasówce!

[Prasówka #8] Ulepszone prognozy w Smart Bidding i reklamy audio na YT

Smart Bidding udoskonala prognozy, Googlebot zaczyna indeksowanie protokołem http/2, a w aplikacjach SM zmiany funkcjonalności. Jakie kolejne ulepszenia i wiadomości czekają na użytkowników?

1  2    
kontakt // ideoforce.pl