Skąd czerpać pomysły na słowa kluczowe do pozycjonowania?

Działania pozycjonerskie w głównej mierze oparte są na słowach kluczowych, dlatego tak ważne jest ich odpowiedni dobór. Jak wybierać frazy kluczowe?

Na rynku jest wiele narzędzi wspomagających proces wyszukiwania odpowiednich fraz. Są to narzędzia zarówno płatne jak i darmowe. Poniżej kilka polecanych narzędzi.

  • Planer Słów kluczowych Google Ads – narzędzie wspomagające tworzenie kampanii Google Ads, jednak staje się ono również niezwykle przydatne przy doborze słów kluczowych.
  • Ubersuggest – w Polsce może nie jest aż tak popularnym narzędziem jak inne, ale jest również wartym uwagi. Można go znaleźć na stronie Neila Patela.
  • Answer The Public – narzędzie rozpoznawalne głównie dzięki swojej oprawie wizualnej i prezentacji słów. Jedno z narzędzi, dla osób, które chcą bezpłatnie pozyskać nowe frazy do pozycjonowania.
  • Keyword Tool - nie wszyscy znają to narzędzie, a szkoda, gdyż jest niezwykle pomocne. Znajdziemy tutaj prezentacje podpowiedzi fraz z wyszukiwarki Google.
  • Senuto – jeśli myślisz nad kupnem sprawdzonego narzędzia z ogromną bazą słów kluczowych, to ta pozycja może być dla Ciebie odpowiednia. Propozycje nowych słów kluczowych to nie jedyna informacja jaką otrzymamy dzięki Senuto, to bardzo rozbudowane narzędzie, z którego korzysta znaczna część pozycjonerów.
  • Semstorm – posiada także bardzo dużą bazę słów. Wiele osób stosuje go jako zamiennik lub uzupełnienie Senuto. Od lat te narzędzia walczą o miano lidera w branży.
  • Surfer – narzędzie, które pozwala analizować kilkaset czynników konkurencji. Umożliwia także szybkie wyszukiwanie słów kluczowych, które posiada konkurencja, natomiast brakuje ich na naszej stronie.

słowa kluczowe

Porozmawiajmy o pozycjonowaniu Twojej strony internetowej!
Ocena artykułu:
Skąd czerpać pomysły na słowa kluczowe do pozycjonowania?

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

kontakt // ideoforce.pl