Analityka internetowa

Dowiedz się więcej na temat analityki internetowej.

Analityka internetowa
Wpisy blogowe
Infografiki
Instrukcje

Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.

Google Search Console to kopalnia wiedzy o stronie internetowej. Weryfikacja pozycji strony, odkrycie i wyeliminowanie błędów usprawni Twoje działania marketingowo-sprzedażowe. Przygotowaliśmy zestawienie funkcji i wskazówki pomocne w obsłudze narzędzia.

Codziennie sprawdzasz, co dzieje się na Twojej stronie, przeklikując raporty w Google Analytics? Jednak te standardowe nie spełniają Twoich oczekiwań? Pokażemy Ci, jak możesz dostosować Google Analytics do swoich wymagań i ułatwić sobie analizę.

Jeśli masz stronę internetową i jednocześnie prowadzisz profil firmowy na Facebooku, możesz wdrożyć na stronę czat Messengera. Co więcej, jesteś w stanie monitorować kliknięcia użytkowników za pomocą Google Tag Managera.

Automatyzowanie działań w digital marketingu pozytywnie wpływa na usprawnianie komunikacji. Znając jej ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu, przedstawiamy instrukcję automatyzacji działań w social media za pomocą narzędzia NapoleonCat.

Każda strona internetowa ma inne zadanie do spełnienia, jednak niezmienne pozostają potrzeby użytkowników. Sprostanie wymaganiom odwiedzających witrynę, jest możliwe dzięki narzędziom. Z Google Optimize poznamy problemy strony, które obniżają konwersję.

Chcesz wiedzieć, jakie frazy sprawiają, że w wynikach wyszukiwania pojawiają się strony z Twojej witryny? Połącz konto Search Console z Google Analytics. Przeprowadzimy Cię przez ten proces. Przygotowaliśmy instrukcję, z którą szybko zintegrujesz usługi.

Wszystkie działania marketingowe poczynione w internecie mają na celu przynieść wymierną korzyść dla biznesu. Mają postawiony cel. Zobacz, czym jest konwersja i jak ją mierzyć.

Analityka internetowa ma na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych. Tylko strategia oparta o twarde dane upewni nas, że prowadzone działania są słuszne i przyniosą wymierne korzyści.

Przeprowadzenie badań UX i wprowadzenie zmian wpływa na współczynnik konwersji serwisów www, e-commerce oraz aplikacji. Ale czym są badania UX i jak przeprowadzać?

Mówi się dużo o czasie wczytywania (ładowania) strony - głównie w kontekście pozycjonowania serwisów czy zaleceń Google, ale na tym jednak znaczenie tego zagadnienia się nie kończy. Po co więc monitorować czas wczytywania się strony?

kontakt // ideoforce.pl