Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.
Dowiedz się więcej na temat analityki internetowej.
Jesteśmy doświadczonym zespołem, dla którego marketing internetowy to nie tylko praca ale przede wszystkim pasja. Działamy w obszarach SEM, SEO, performance marketingu, content marketingu, user experience, e-mail marketingu, a także analityki.
Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.
Google Search Console to kopalnia wiedzy o stronie internetowej. Weryfikacja pozycji strony, odkrycie i wyeliminowanie błędów usprawni Twoje działania marketingowo-sprzedażowe. Przygotowaliśmy zestawienie funkcji i wskazówki pomocne w obsłudze narzędzia.
Codziennie sprawdzasz, co dzieje się na Twojej stronie, przeklikując raporty w Google Analytics? Jednak te standardowe nie spełniają Twoich oczekiwań? Pokażemy Ci, jak możesz dostosować Google Analytics do swoich wymagań i ułatwić sobie analizę.
Jeśli masz stronę internetową i jednocześnie prowadzisz profil firmowy na Facebooku, możesz wdrożyć na stronę czat Messengera. Co więcej, jesteś w stanie monitorować kliknięcia użytkowników za pomocą Google Tag Managera.
Automatyzowanie działań w digital marketingu pozytywnie wpływa na usprawnianie komunikacji. Znając jej ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu, przedstawiamy instrukcję automatyzacji działań w social media za pomocą narzędzia NapoleonCat.
Każda strona internetowa ma inne zadanie do spełnienia, jednak niezmienne pozostają potrzeby użytkowników. Sprostanie wymaganiom odwiedzających witrynę, jest możliwe dzięki narzędziom. Z Google Optimize poznamy problemy strony, które obniżają konwersję.
Chcesz wiedzieć, jakie frazy sprawiają, że w wynikach wyszukiwania pojawiają się strony z Twojej witryny? Połącz konto Search Console z Google Analytics. Przeprowadzimy Cię przez ten proces. Przygotowaliśmy instrukcję, z którą szybko zintegrujesz usługi.
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.
Wszystkie działania marketingowe poczynione w internecie mają na celu przynieść wymierną korzyść dla biznesu. Mają postawiony cel. Zobacz, czym jest konwersja i jak ją mierzyć.
Analityka internetowa ma na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych. Tylko strategia oparta o twarde dane upewni nas, że prowadzone działania są słuszne i przyniosą wymierne korzyści.
Przeprowadzenie badań UX i wprowadzenie zmian wpływa na współczynnik konwersji serwisów www, e-commerce oraz aplikacji. Ale czym są badania UX i jak przeprowadzać?
Mówi się dużo o czasie wczytywania (ładowania) strony - głównie w kontekście pozycjonowania serwisów czy zaleceń Google, ale na tym jednak znaczenie tego zagadnienia się nie kończy. Po co więc monitorować czas wczytywania się strony?
Dane firmy
Ideo Force Sp. z o.o.
ul. Czeczota 31, 02-607 Warszawa
NIP: 521 355 84 67, REGON: 142314435