Social media

Dowiedz się więcej o wykorzystaniu social media w e-marketingu.

wykorzystanie social media w e-marketingu
Wpisy blogowe
E-booki do pobrania
Infografiki
Instrukcje

Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.

Jeśli masz stronę internetową i jednocześnie prowadzisz profil firmowy na Facebooku, możesz wdrożyć na stronę czat Messengera. Co więcej, jesteś w stanie monitorować kliknięcia użytkowników za pomocą Google Tag Managera.

Automatyzowanie działań w digital marketingu pozytywnie wpływa na usprawnianie komunikacji. Znając jej ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu, przedstawiamy instrukcję automatyzacji działań w social media za pomocą narzędzia NapoleonCat.

645 milionów użytkowników na świecie. Numer 1. wśród platform generujących leady. Zaawansowane opcje reklamowe. Możliwość zatrudniania, sprzedawania, uczenia się. To nie wszystko. LinkedIn udostępnia także funkcję wydarzeń, które możemy promować.

Dlaczego jest Ci potrzebne konto firmowe na Facebooku? Jak je założyć i zarządzać stroną, by przyciągać klientów? Odpowiemy na te pytania i przeprowadzimy Cię przez proces zakładania profilu firmowego w najpopularniejszym serwisie społecznościowym.

W mediach właśnie ktoś wspomina o Twoich produktach i usługach. Warto takie wpisy kontrolować i szybko na nie reagować. Odpowiadać na zadane pytania, rozwiewać wątpliwości, oferować pomoc czy opisywać ciekawe funkcjonalności. Wypróbuj monitoring mediów.

Media społecznościowe to obecnie nie tylko kanały do promocji marki w sieci. Decydując się na taką formę kontaktu, z często trudnym klientem, musimy być przygotowani i uzbrojeni nie tylko w wiedzę, ale również odpowiednie narzędzia.

Koszt reklam na YouTube wynika m.in.: z wybranego formatu reklamy wideo, złożoności struktury, ilości specjalistów zaangażowanych w kampanię. Na koszt usługi składa się więc suma prowadzonych działań.

Zwiększanie ruchu w sklepie internetowym wiąże się ze sprzedażą. Stąd też warto zadbać o jego jakość, tak by można było mówić o konkretnych zachowaniach przynoszących firmie korzyści. Podpowiadamy, jak skutecznie generować ruch na stronie e-commerce.

Media społecznościowe na dobre zagościły w przestrzeni marketingu internetowego. Są nieodłącznym elementem promocji marki w sieci, dlatego wybór skutecznej strategii pomoże osiągnąć marce zamierzone cele.

Marki na Facebooku mają szczególne znaczenie – są blisko swoich klientów, angażują, inspirują. Serwis dostarcza firmom narzędzi do zarządzania stroną, czyniąc tym samym wdrażanie strategii marketingowej zadaniem znacznie efektywniejszym.

kontakt // ideoforce.pl