Tworzenie i optymalizacja kampanii

Dowiedz się więcej o tworzeniu i optymalizacji kampanii.

Tworzenie i optymalizacja kampanii
Wpisy blogowe
Aktualności MarTech
E-booki do pobrania
Infografiki
Instrukcje

Postęp technologiczny i silna konkurencja w wielu branżach skłania do wdrażania nowych rozwiązań. Ale zmiany nie muszą oznaczać ryzyka. Wystarczy się do nich przygotować. Podpowiadamy, jak przeprowadzić migrację witryny bez spadków wyników pozycjonowania.

Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.

Google Search Console to kopalnia wiedzy o stronie internetowej. Weryfikacja pozycji strony, odkrycie i wyeliminowanie błędów usprawni Twoje działania marketingowo-sprzedażowe. Przygotowaliśmy zestawienie funkcji i wskazówki pomocne w obsłudze narzędzia.

Codziennie sprawdzasz, co dzieje się na Twojej stronie, przeklikując raporty w Google Analytics? Jednak te standardowe nie spełniają Twoich oczekiwań? Pokażemy Ci, jak możesz dostosować Google Analytics do swoich wymagań i ułatwić sobie analizę.

Jeśli masz stronę internetową i jednocześnie prowadzisz profil firmowy na Facebooku, możesz wdrożyć na stronę czat Messengera. Co więcej, jesteś w stanie monitorować kliknięcia użytkowników za pomocą Google Tag Managera.

Automatyzowanie działań w digital marketingu pozytywnie wpływa na usprawnianie komunikacji. Znając jej ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu, przedstawiamy instrukcję automatyzacji działań w social media za pomocą narzędzia NapoleonCat.

Planujesz zwiększyć ruch na stronie? Optymalizacja Cię nie ominie! Tworzenie strony internetowej opartej o Wordpress jest ściśle powiązane z SEO. Poprawnie wdrożone zmiany w witrynie zwiększają widoczność w wyszukiwarkach.

Prezentacje

Koszt reklam w Google wynika ze złożoności prowadzonych prac. Cena będzie się różnić w zależności od działań reklamowych, ilości specjalistów zaangażowanych w projekt czy formy płatności.

Google Ads i Google AdSense to platformy reklamowe należące do Google. Choć ściśle ze sobą powiązane to istnieje między nimi kilka istotnych różnic.

Zwiększanie ruchu w sklepie internetowym wiąże się ze sprzedażą. Stąd też warto zadbać o jego jakość, tak by można było mówić o konkretnych zachowaniach przynoszących firmie korzyści. Podpowiadamy, jak skutecznie generować ruch na stronie e-commerce.

Media społecznościowe na dobre zagościły w przestrzeni marketingu internetowego. Są nieodłącznym elementem promocji marki w sieci, dlatego wybór skutecznej strategii pomoże osiągnąć marce zamierzone cele.

Planer słów kluczowych to darmowe narzędzie, które pomaga w zarządzaniu kampaniami Google Ads, SEO, czy nawet w pisaniu tekstów na blog firmowy. Jest dostępny dla każdego, kto posiada konto Google Ads.

Czym jest Agencja Full Service Digital Marketing? Jakie usługi świadczy? Pokrótce wyjaśniając jest to agencja, która obsługuje Klienta kompleksowo na podstawie holistycznie przygotowanej strategii.

Ruch na stronie internetowej jest niezbędny do tego, aby mogła funkcjonować. Warto znać podstawowe techniki pozyskiwania wartościowego ruchu, by przyciągać nowych użytkowników i jeszcze skuteczniej zaznaczać obecność w sieci.

Obecnie w znaczącym stopniu reklamowanie produktów przeniosło się do internetu. Powszechność i dostępność kanałów komunikacji, poprzez które można prowadzić działania promocyjne, pozwala na tworzenie reklamy internetowej w rozmaitych formach.

kontakt // ideoforce.pl