E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Projektowanie doświadczenia klienta

9 lipca 2020
Coraz więcej firm zadaje sobie sprawę z uwagi, jaką należy poświęcić klientom. Od momentu pierwszego kontaktu ze stroną, użytkownik staje się częścią procesu sprzedażowego. Jak projektować doświadczenia, które zatrzymają klienta w świecie marki?
Czytaj dalej

Kluczowe kryteria wyboru kanałów marketingowych

15 maja 2020
Jednym z kluczowych aspektów działalności w Internecie, jest konieczność dotarcia do odbiorcy z ciekawym i angażującym komunikatem. Coraz większa liczba kanałów marketingowych i rozwiązań w każdym z nich powoduje, że kryterium wyboru nie jest łatwe.
Czytaj dalej

Dodatkowe możliwości sprzedaży w Internecie

28 czerwca 2019
Skuteczna sprzedaż w Internecie nie powstaje samoistnie. To firma musi dotrzeć do klienta i tak przeprowadzić go przez proces zakupowy, by zakończył się transakcją. Obecnie jest wiele metod sprzedaży, z których możemy wybrać najwłaściwszą dla sklepu.
Czytaj dalej

Autor

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
kontakt // ideoforce.pl