E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Digital Optimisation [kompendium]

7 maja 2020
Każdego dnia nasz świat staje bardziej cyfrowy niż kiedykolwiek wcześniej. Aby osiągnąć sukces w erze cyfrowej lub wywrzeć wpływ na obecny rynek, firmy muszą mieć silne, elastyczne podejście cyfrowe a kampanie e-marketingowe muszą być ciągle udoskonalane.
Czytaj dalej

Podróż z klientem, czyli ścieżka do sukcesu w e-commerce

29 marca 2020
Czy na pewno wiesz wszystko na temat swojego klienta? Czy znasz jego potrzeby (customer needs) oraz ścieżkę jego podróży (customer journey)? Czy zbierasz dane o klientach (customer data), które potem możesz wykorzystać w kampaniach marketingowych?
Czytaj dalej

Jak szybko przenieść sprzedaż do Internetu?

24 marca 2020
Nie wiesz od czego zacząć stworzenie sklepu internetowego i przeniesienie sprzedaży do Internetu? Niniejszy artykuł ma na celu wskazanie Ci odpowiedniej ścieżki i zaprowadzenie Twojego biznesu do sukcesu. Podpowiadamy, jak zrobić to szybko i skutecznie.
Czytaj dalej

Direct To Consumer e-commerce - nowy model w e-commerce?

20 lutego 2020
Sprzedaż internetowa może być realizowana z pominięciem pośredników między producentem a konsumentem. Direct To Consumer e-commerce jest modelem sprzedaży online, który ma wiele zalet, ale wymaga od firm odpowiedniego podejścia.
Czytaj dalej

Reklama apteki internetowej

13 lutego 2020
Reklama apteki online może przysporzyć nieco więcej trudności, niż działania marketingowe w przypadku typowych stron e-commerce. E-apteki mogą promować swoją działalność i asortyment, ale pod pewnymi warunkami i z wykluczeniem niektórych form reklamy.
Czytaj dalej

Co to jest i jak działa marketplace?

19 grudnia 2019
E-commerce jest branżą dynamiczną i rozwojową, dlatego też zrozumiała jest popularność marketplace wśród sprzedawców i konsumentów. Serwisy tego typu zaskakują skalą działalności i zysków, dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się tej kwestii bliżej.
Czytaj dalej
1  2  3  4  5    

Autor

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
kontakt // ideoforce.pl