E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak wdrożyć Google Tag Manager do WooCommerce

21 lipca 2020
Masz stronę na CMS Wordpress albo prowadzisz sklep internetowy w oparciu o WooCommerce? Nie musisz edytować kodu strony, by móc kontrolować tagi. Dzięki Google Tag Manager możesz analizować konwersję i wiele innych. Poniżej szczegółowa instrukcja.
Czytaj dalej

Szybkość strony internetowej [KOMPENDIUM]

10 lipca 2020
Szybkość ładowania się strony internetowej jest jednym z najłatwiejszych do sprawdzenia elementów związanych z „performance’em strony”. W publikacji przybliżam temat przyspieszania witryny oraz narzędzi i wpływu szybkości na pozycjonowanie się witryny.
Czytaj dalej

Digital Optimisation [kompendium]

7 maja 2020
Każdego dnia nasz świat staje bardziej cyfrowy niż kiedykolwiek wcześniej. Aby osiągnąć sukces w erze cyfrowej lub wywrzeć wpływ na obecny rynek, firmy muszą mieć silne, elastyczne podejście cyfrowe a kampanie e-marketingowe muszą być ciągle udoskonalane.
Czytaj dalej

Podróż z klientem, czyli ścieżka do sukcesu w e-commerce

29 marca 2020
Czy na pewno wiesz wszystko na temat swojego klienta? Czy znasz jego potrzeby (customer needs) oraz ścieżkę jego podróży (customer journey)? Czy zbierasz dane o klientach (customer data), które potem możesz wykorzystać w kampaniach marketingowych?
Czytaj dalej

Jak szybko przenieść sprzedaż do Internetu?

24 marca 2020
Nie wiesz od czego zacząć stworzenie sklepu internetowego i przeniesienie sprzedaży do Internetu? Niniejszy artykuł ma na celu wskazanie Ci odpowiedniej ścieżki i zaprowadzenie Twojego biznesu do sukcesu. Podpowiadamy, jak zrobić to szybko i skutecznie.
Czytaj dalej

Direct To Consumer e-commerce - nowy model w e-commerce?

20 lutego 2020
Sprzedaż internetowa może być realizowana z pominięciem pośredników między producentem a konsumentem. Direct To Consumer e-commerce jest modelem sprzedaży online, który ma wiele zalet, ale wymaga od firm odpowiedniego podejścia.
Czytaj dalej
1  2  3  4  5    

Autor

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
kontakt // ideoforce.pl