E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak wykorzystać potencjał Google Trends?

8 maja 2019
Google Trends, czyli pokaż Google, co masz w środku. Pomocna dłoń wyciągnięta do poszukiwaczy informacji o zapytaniach użytkowników – popularność fraz, lokalizacja, czas, analiza konkurencji. Puzzle wiedzy, które wystarczy ułożyć! To jak, układamy?
Czytaj dalej

Reklama elastyczna – automatyzuj, konfiguruj, zwiększaj skuteczność

19 kwietnia 2019
Reklamy elastyczne to mocno promowany przez Google Ads format reklamowy. Do wariantu w wersji displayowej zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Wkrótce dołączy do niego elastyczna reklama w wyszukiwarce, z której w tym momencie można korzystać w wersji beta.
Czytaj dalej

Marketing na Dzień Kobiet

8 marca 2019
8 marca sklepy wypełniają się czekoladkami i kwiatami, a wszystko po to, by „skusić” mężczyzn na promocje z Okazji Dnia Kobiet. W Internecie marki przygotowują kreatywne posty, aby w tym dniu wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę swoich fanów.
Czytaj dalej

Chiński fenomen – TikTok

15 lutego 2019
Jak w kilka miesięcy sprawić, aby aplikacja mobilna znalazła się w czołówce najczęściej pobieranych i angażowała młodzież do tworzenia contentu w jej obrębie? Zobaczcie jak chiński start-up zdołał to osiągnąć. Poznajcie TikTok.
Czytaj dalej

Zmiany algorytmu Google w 2018

1 lutego 2019
Google stale udoskonala oferowane możliwości. Każda zmiana ma na celu ułatwienie użytkownikom korzystanie z wyszukiwarki, a przede wszystkim dostarczania im coraz lepszych i bardziej trafnych wyników. Jakie zmiany zapewnił nam Google w 2018?
Czytaj dalej

Google Ads – podsumowanie zmian w 2018 roku

11 stycznia 2019
Rok 2018 przyniósł wiele zmian i zapewne zostanie w pamięci wszystkich użytkowników systemu reklamowego Google. Niektóre z nich są kontynuacją zmian zapoczątkowanych już wcześniej, a niektóre to zupełnie nowe pomysły. Przypomnijmy najważniejsze z nich.
Czytaj dalej