slidersliderslider

Konferencja Lunch z e-commerce

Czy Ty też uważasz, że dobry business lunch powinien się składać z co najmniej 3 niezbędnych elementów? Smacznego posiłku, towarzystwa profesjonalistów i cennej wiedzy biznesowej? Jeśli tak, to nie może Cię zabraknąć na drugiej edycji Konferencji „Lunch z e-commerce”.

Chcesz gromadzić nową wiedzę o rynku e-commerce? A może lubisz minglować i zdobywać cenne, biznesowe znajomości? Jeśli znajdziesz chwilę czasu (no może w rzeczywistości dłuższą chwilę), zaglądnij do Golden Floor na 32. piętro wieżowca Warsaw Trade Tower.

17 kwietnia będzie czekać na Ciebie pięciu prelegentów, pyszny lunch, serwis kawowy i wyjątkowy bonus – premiera raportu „Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce”, opracowanego na podstawie analizy rynku wykonanej przez onData w 2018 roku.

    Lunch z E-commerce

     

    Dlaczego warto poświęcić swój cenny czas?

    • poznasz specjalistów z branży e-commerce,
    • nawiążesz cenne znajomości biznesowe,
    • zyskasz okazję do nawiązania nowych współpracy,
    • dowiesz się jak duże sklepy online walczą o sukces w sieci i z jakimi problemami muszą się mierzyć,
    • będziesz mieć okazję premierowo poznać wyniki badań e-commerce w Polsce w 2018 roku,
    • zachwycisz się widokiem centrum Warszawy z lotu ptaka,
    • zjesz pyszny lunch i napijesz się aromatycznej kawy!

    Dla kogo Lunch z e-commerce?

    • Marketerzy
    • Dyrektorzy
    • Właściciele sklepów
    • E-commerce’owi startupowcy
    • Zainteresowani e-commerce
    • Przedsiębiorcy
    Na konferencji z radością powitamy wszystkich, ale zakładamy, że będzie najbardziej wartościowa dla osób biznesowo zainteresowanych e-commerce.

     

    Odczuwasz głód dobrego e-commerce?

    Wygodny fotel i stolik podczas Lunchu z e-commerce już na Ciebie czekają!

     

     

    Program konferencji

     

    11:30 - Rejestracja uczestników
    12:00 - Uroczyste przywitanie Gości, rozpoczęcie

    12:05 - 12:40 - I prelekcja - Tomasz Kwiatkowski z Ideo Force
    „Wyścig o pole position, czyli historia sukcesu i problemy wielkiego e-commerce”
    12:40 - 13:15 - II prelekcja - Kasia Ugorowska z SARE
    „Kowal marketingu, czyli jak pracować z materią online"

    13:15 - 14:15 - Przerwa na lunch i networking

    14:15 - 14:50 - III prelekcja - Marcin Lipiec z Ideo
    „Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci, gdzie leży problem. O optymalizacji ścieżki zakupowej w e-commerce”
    14:50 - 15:25 - IV prelekcja - Jagoda Prętnicka - Markiewicz z SentiOne
    „AI & chatboty w obsłudze klienta”
    15:25 - 16:00 - V prelekcja - Paweł Szczyrek z Ideo Force
    „Jeśli możesz iść przed siebie, czemu nie pójdziesz pod prąd? O nietypowych kampaniach nakręcających sprzedaż w e-commerce”
    16:00 - 16:35 - Wojciech Szymański z Ideo Force
    Premiera raportu „Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce"

    16:35 - 17:00 - Networking i zakończenie

     

    Nasi Partnerzy