dr inż. Jacek Kotarbiński

Ekonomista, doktor ekonomii i finansów, ekspert z zakresu marketingu, komercjalizacji innowacji i zarządzania sprzedażą, MBA.

Od 1990 r. wspiera przedsiębiorstwa w zakresie ich rozwoju. Wymieniany w rankingu 65 Polskich Osobowości Marketingu 2021. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Uznany w 2015 roku za jedną ze 100 Najbardziej Inspirujących Osób Branży Interaktywnej. Wymieniany wśród najbardziej wpływowych osób polskiego LinkedIn. Laureat I nagrody w konkursie na opracowanie najlepszej strategii marketingowej w sektorze bankowym. Członek Rady Open Eyes Economy Summit i zespołu Copy Advice w Radzie Etyki Reklamy. Juror EFFIE Awards, Superbrands Poland Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards.

Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, SWPS, Uniwersytetu Gdańskiego, ICAN Institute. Autor bestsellerów: „Sztuka rynkologii”, „Sztuka marketingu”, „Druga sztuka marketingu”, „Trzecia sztuka marketingu”, "50 Praw Marketingu Kotarbińskiego", "Marka 5.0". Keynote TEDx, konferencji branżowych, trener biznesu, doradca zarządów. Mentor startupów i firm technologicznych. Felietonista „Forbes Polska”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Autor publikacji  „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca kultowego fanpage’a „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor Bloga o Sztuce Marketingu – kotarbinski.com

Jacek Kotarbiński
Jacek Kotarbiński
Wszystkie wpisy autora