Pozycjonowanie

Niespełna 30 milionów Polaków ma stały dostęp do sieci. 95% z nich używa Google. Warto zadbać o pozycjonowanie w wyszukiwarkach.

Pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce (SEO) to działania mające na celu zapewnienie maksymalnie wysoką pozycję na możliwie największą liczbę fraz kluczowych wpisywanych przez użytkowników.

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 291)
Napisz do mnie

Pozycjonowanie stron

W przypadku każdej branży i każdej strony www wyszukiwarki internetowe są najistotniejszym źródłem pozyskiwania potencjalnych klientów. Pozycjonowanie w wyszukiwarce to działania prowadzące do tego, aby strona internetowa pojawiała się na jak najwięcej fraz kluczowych na najwyższych pozycjach w zwracanych wynikach. Wszyscy korzystamy na co dzień z pomocy Google - szukając produktów, usług, informacji czy opinii. Strona, której nie ma w Top 10 wyników, praktycznie nie istnieje!

Kolejność stron w wynikach wyszukiwarek oparta jest przede wszystkim na treści strony oraz jej reputacji w sieci. Wiemy jak umieścić Twoją stronę na czołowych pozycjach! Zabierzemy Twoją firmę do pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania.

Pozycjonowanie strony to szerokie spektrum działań, które mają zaprowadzić Twoją stronę na sam szczyt. Wymagają jednak ciągłości (trzeba pamiętać, że konkurencja robi dokładnie to samo), kreatywności oraz dbania o dostosowywanie się do bardzo dynamicznie zmieniającej się technologii IT oraz wytycznych wyszukiwarek. Zatem zdobywanie i utrzymywanie wysokich wyników to nieustanna walka.

Pozycjonowanie strony internetowej jest jak trening sportowca. Nie jest możliwe wypracowanie zadowalających efektów po jednym tygodniu, ale po miesiącach regularnych i intensywnych ćwiczeń efekty zaczynają zaskakiwać i są trwałe! Widoczność strony internetowej na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania jest najbardziej efektywną strategią marketingu online. Pozwala wygenerować wartościowy ruch za cenę znacznie niższą od każdej innej formy promocji w Internecie.

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

  • niski koszt pozyskania ruchu - w dłuższej perspektywie koszt pozycjonowania w przełożeniu za jednego użytkownika trafiającego na Twoją stronę internetową wyniesie nawet 9 groszy
  • docieranie do wartościowych użytkowników - pozycjonowanie pozwala trafić tylko do użytkowników zainteresowanych treścią Twojej strony
  • idealny moment kontaktu z potencjalnym klientem - wpisanie przez użytkownika poszukiwanej frazy w wyszukiwarkę oznacza jednoznacznie intencję zakupową dlatego tak ważne jest, aby znaleźć się na liście stron wyników wyszukiwania
  • długotrwały efekt - skuteczne pozycjonowanie strony internetowej pozwala zachować długotrwały efekt w postaci wysokich pozycji (w przeciwieństwie do płatnych form promocji gdzie wstrzymanie działań oznacza natychmiastowy spadek liczby odwiedzających)
  • wysoki współczynnik konwersji - ruch organiczny pochodzący z wyszukiwarek internetowych we wszystkich branżach cechuje się jednym z najwyższych współczynników konwersji
  • częste wyświetlanie się witryny na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania buduje zaufanie użytkowników i wpływa pozytywnie na reputację marki
  • zaznaczenie pozycji rynkowej - każda firma, która w swojej branży chce wyraźnie zaznaczyć swoją obecność i pozycjonować się w świadomości potencjalnych klientów jako poważny gracz, musi być widoczna w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek. Brak tej widoczności to oddanie pola konkurencji.
  • wpływ na decyzje zakupowe - pozycjonowanie strony to w dużej mierze dbanie o content strony. Wartościowa treść wpływa znacząco na poprawę liczby decyzji zakupowych użytkowników.
  • wpływ na inne źródła ruchu - działania wchodzące w skład pozycjonowania to publikowanie w Internecie wartościowych i wiarygodnych informacji o Twojej witrynie wraz z odnośnikami, które dodatkowo generują w niej ruch.
  • skalowalność - pozycjonowanie jest skalowalną formą promocji, dlatego mogą ją wykorzystywać zarówno małe firmy (z stosunkowo niewielkim budżetem), jak i wielkie korporacje (z dużym budżetem i wysokimi celami).
     
Zapytaj o ofertę na pozycjonowanie swojej strony.

Jak wygląda proces pozycjonowania?

Współpraca przy pozycjonowaniu rozpoczyna się od poznania biznesu i potrzeb klienta. Na tej podstawie wspólnie ustalamy konkretne cele w jasno określonym horyzoncie czasowym.

Kolejny krok to audyt obecnej sytuacji poprzedzony wykorzystaniem niezbędnych narzędzi służących do oceny kondycji SEO strony. Podczas analizy bierzemy pod uwagę nie tylko stronę internetową, która będzie pozycjonowana ale również całe jej otoczenie, zatem audyt SEO zawiera analizę strony internetowej, innych stron należących do klienta, witryn partnerów. Ocenie poddajemy odnośniki prowadzące do pozycjonowanej witryny. Wszystkie dane są oceniane w kontekście witryn konkurencyjnych wskazanych przez klienta lub wybranych przez nas.

Na podstawie zebranych danych przygotowujemy plan działania dotyczący samej strony internetowej (optymalizacja SEO), a także poprawienia jej reputacji przez pozyskanie wartościowych linków do niej prowadzących.

Podczas realizacji założeń planu pozycjonowania monitorujemy kondycję strony, parametry SEO, postrzeganie jej przez wyszukiwarki internetowe oraz pozycje witryny na wybrane frazy.

Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem informując go o postępach i wykonanych pracach.

Dlaczego my?

  • Już 18 lat pomagamy naszym klientom pozycjonować się w wyszukiwarkach (krajowych i zagranicznych).
  • Mamy na koncie zrealizowanych ponad 1000 projektów e-marketingowych.
  • Wypozycjonowaliśmy już setki stron internetowych.
  • Wykorzystujemy tylko przyjazne techniki pozycjonowania (white hat SEO).
  • Posiadamy wysokie kwalifikacje techniczne - oprócz wiedzy i kompetencji w zakresie pozycjonowania w naszym zespole posiadamy również programistów i webdeweloperów (HTML, PHP, SMARTY, React, JavaScript, ASP .NET, Python), grafików oraz administratorów serwerowych.
  • Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych dlatego w razie potrzeby jesteśmy w stanie samodzielnie przeprogramowywać witrynę lub dorobić do niej brakujące funkcjonalności w celu udoskonalenia procesu pozycjonowania.
  • Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego i doradcy biznesowego. Opiekun jest odpowiedzialny za koordynację wszystkich prac (SEO, link building, analityka, PPC, UX, programistyka, itd.) - dzięki temu kontakt jest zawsze z jedną osobą oraz panuje porzadek w komunikacji. Co więcej jeśli w firmie są wykorzystywane aplikacje od zarządzania projektami jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.
  • W naszej pracy wykorzystujemy szereg narzędzi wspierających pozycjonowanie - m.in: SemStorm, MajesticSEO, Searchmetrics, Google Search Console, Narzędzia dla Webmastera Bing, Ahrefs, Sentione i wiele innych.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, BPH TFI, wApteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Pozycjonowanie - komponenty:

Audyt SEO

Audyt SEO, to profesjonalna analiza strony internetowej. Przeprowadzamy go w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie i przy pomocy specjalistycznych narzędzi. Badamy wszystkie parametry, wpływające na pozycjonowanie strony. Jednocześnie sprawdzamy, jak wygląda sytuacja w branży, w której działasz Ty i Twoja konkurencja. Dzięki temu zdobywamy szersze spojrzenie na problem.

Pozycjonowanie Long Tail

Pozycjonowanie szerokie jest szczególnie efektywne w przypadku sklepów online czy serwisów z bardzo dużą ilością podstron i regularnie uaktualnianymi treściami. Przed rozpoczęciem działań przygotowujemy listę schematów i kombinacji fraz kluczowych, które są wyszukiwane przez użytkowników i na które serwis będzie pozycjonowany.

Pozycjonowanie sklepów

W celu precyzyjnego trafienia do wybranej grupy klientów i zainteresowania ich ofertą, konieczne jest efektywne pozycjonowanie serwisu i zdobycie wysokich miejsc w wyszukiwarkach internetowych. Sklepy internetowe, które często sprzedają te same produkty co inne ecommercy, często borykają się z problemem przebicia się nad konkurencję. W zależności od sklepu stosujemy kilka różnych technik pozwalających na osiągnięcie sukcesu.

SEO Copywriting

Bez unikalnej i wartościowej dla użytkowników treści skuteczne pozycjonowanie jest niemożliwe. W ramach usługi copywritingu SEO oferujemy tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w serwisach zewnętrznych (w ramach pozyskiwania linków pod pozycjonowanie), przygotowanie treści na stronę www lub ich przeredagowanie z uwzględnieniem czynników SEO (np. artykułów na bloga).

Zapytaj o ofertę