E-commerce Manager Support

Czy Twoja organizacja stoi obecnie w obliczu wyzwań związanych z e-commerce, na które nie masz niezbędnych zasobów lub wiedzy? Jesteś prezesem, właścicielem lub dyrektorem w średnim lub dużym przedsiębiorstwie i potrzebujesz wsparcia ekspertów z zakresu e-commerce, aby rozwinąć sprzedaż internetową w firmie?

Chcesz poprawić wyniki sprzedaży w sklepie internetowym? Potrzebujesz wsparcia w budowaniu zespołu ecommerce? Pomożemy. Zapewnimy Twojej organizacji spokój. 

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
Key Account Manager w Ideo Force
  • 601 742 273
Napisz do mnie

Kim jest E-commerce Manager?

E-commerce Manager to ekspert, który wspiera Twoją firmę na każdym etapie działań e-marketingowych związanych z prowadzeniem skutecznego sklepu internetowego przynoszącego zysk. Odpowiada za przygotowanie strategicznego planu marketingowego i jego wdrożenie. Opiekuje się zespołem specjalistów oraz integruje ich działania na wielu płaszczyznach. Celem wprowadzanych rozwiązań i wdrażanych modyfikacji jest rozwój sklepu internetowego oraz zwiększenie sprzedaży. 

E-commerce Manager opiekuje się Twoim sklepem internetowym i łączy kompetencje z wielu obszarów mających na niego bezpośredni wpływ. Na podstawie szerokiej wiedzy i doświadczenia oraz współpracy ze specjalistami jest w stanie wykorzystać jego potencjał, co bezpośrednio prowadzi do sukcesu.  

Chcesz zwiększyć sprzedaż i zapewnić efektywniejsze działanie swojego sklepu internetowego? Nie wiesz, w jaki sposób odnaleźć rozwiązania, które pozwolą Ci wejść na wyższy poziom? Współpraca z E-commerce Managerem umożliwia spojrzenie na sklep internetowy okiem doświadczonego eksperta, który dokładnie wie, jakie kroki podjąć, by rozwiązać problemy i odkryć nowe ścieżki rozwoju Twojego biznesu e-commerce wśród wciąż rosnącej konkurencji. 

Czym zajmuje się E-commerce Manager?

Rozwój e-commerce jest bardzo absorbującym, trudnym i wymagającym dużej wiedzy procesem. Określenie potrzeb, zaplanowanie prac oraz egzekucja działań (zarówno od agencji, jak i własnych pracowników) to jedynie wierzchołek góry lodowej. Współpraca z nami jest elastyczna, wielopłaszczyznowa i zawsze dostosowana do konkretnych potrzeb.

  • Pierwszą płaszczyzną jest pomoc związana z technologią, czyli stworzenie sklepu internetowego, wejście do marketplace’ów, uruchamianie systemów automation marketingu oraz dokonanie wszystkich potrzebnych integracji.
  • Druga płaszczyzna to zespół. Pomagamy w rekrutacji, onboardingu, szkoleniach i w rozwoju zespołu inhouse w strukturach naszych klientów.
  • Ostatnią płaszczyzną jest ciągłe dbanie o wzrost sprzedaży, utrzymanie odpowiedniej marżowości, powracalności klientów, optymalnego poziomu dosprzedaży, odpowiednio wysokiego współczynnika konwersji. 

Wszystkie te czynności możemy realizować poprzez czasowe (ograniczone w czasie) dołączenie do zespołu managerskiego firmy oraz kierowanie zastanymi zasobami lub elastyczne dobieranie specjalistów Ideo Force do realizacji chwilowych potrzeb. Po wspólnym przygotowaniu planu działań, przyjęciu strategii, a także ustaleniu celów i budżetów rozpoczynamy w pełni transparentne działania prowadzące do sukcesu e-commerce.

Bierzemy odpowiedzialność za wypracowane rozwiązania i dowożone wyniki. Nasi eksperci pomogą na każdym etapie rozwoju handlu elektronicznego.

Dostarczamy kompleksową strategię działań bądź adaptujemy istniejące plany, rozwiązania i ekosystemy. Przyspiesz swój sklep, dzięki naszym spersonalizowanym działaniom, zaawansowanej analityce i wieloobszarowym kompetencjom.

Usługa E-commerce Managera

E-commerce Manager Support to usługa, dzięki której zyskujesz wyspecjalizowanego managera odpowiadającego za realizację wyznaczonego celu sprzedażowego. Opracowanie strategii i koordynacja wszystkich działań w ramach planu pozwala zwiększyć wyniki sprzedaży w sklepie internetowym oraz  w odpowiedni sposób pokierować jego rozwojem. 

Współpraca z E-commerce Managerem przebiega w kilku etapach.

1 miesiąc współpracy: 

  • Analiza dotychczasowych działań.
  • Weryfikacja nowych możliwości sprzedażowych.
  • Znalezienie słabych i mocnych stron dotychczasowych działań.
  • Warsztat z klientem, w którym zderzamy nasze pomysły z możliwościami biznesowymi i dopasowujemy konkretne działania w taki sposób, który pozwoli przynieść maksymalizacje korzyści w możliwie jak najkrótszym okresie.
  • Stworzenie planu działań na najbliższe miesiące wraz z estymacją efektów i zakładanymi wynikami.

Kolejne miesiące:

Na podstawie punktu pierwszego realizowane są już konkretne scenariusze, które ciężko umieścić w jednym uniwersalnym schemacie. Dla jednego klienta kluczowe będzie rozpoczęcie działań mających na celu zwiększenie ruchu na sklepie, a w innym przypadku, gdzie ruch jest na odpowiednio wysokim poziomie celem może być odpowiednia monetyzacja użytkowników i kierowanie ich w kierunku konwersji. Kolejne miesiące to już mocne operacyjne działania, którego celem jest zawsze zwiększanie sprzedaży zarówno w krótkim jak i długim okresie.

Każdy miesiąc jest raportowany nie tylko pod kątem statystyk, ale również pod kątem konkretnie wykonanej pracy.

Dlaczego warto rozpocząć współpracę z E-commerce Managerem Ideo Force? 
  • Korzystasz z wszechstronnej wiedzy i wartościowego doświadczenia obejmującego wiele obszarów, np. SEO, Google Ads, Social Media, e-mail marketing, marketing automation, sieci afiliacyjnych itd.
  • Zyskujesz gwarancję sprawdzonych rozwiązań i rekomendacji, dzięki współpracy E-commerce Managera z zapleczem wykwalifikowanych specjalistów funkcjonujących w środowisku e-commerce.
  • W precyzyjny sposób określasz swoje cele, masz bieżący dostęp do informacji o wdrażanych działaniach i egzekwujesz ich efekty na podstawie przejrzystych raportów.
  • Łączysz wszystkie prowadzone dotychczas działania marketingowe w spójny proces pozwalający osiągnąć większe zyski wynikające z ich zsynchronizowania.
  • Optymalizujesz swoje koszty i oszczędzasz czas wymagany na zatrudnienie kilku pracowników o różnych specjalizacjach.
  • Rozwiązujesz problemy z komunikacją wewnętrzną w swojej firmie wynikającą z rozproszenia kompetencji na poszczególnych pracowników.

E-commerce Manager z zapleczem specjalistów

E-commerce Manager to doświadczony ekspert nadający Twojemu biznesowi odpowiedni kierunek umożliwiający osiągnięcie wyznaczonych celów związanych z prowadzeniem sklepu internetowego. Możliwość skorzystania z jego wiedzy i doświadczenia to duża wartość dla każdego właściciela e-commerce, który chce rozwijać swój sklep w tym mocno dynamicznym i konkurencyjnym otoczeniu. 

Warto jednak wiedzieć, że oferowana przez nas usługa E-commerce Manager Support to nie tylko oddelegowany ekspert, z którym współpracujesz. Razem z nim otrzymujesz wsparcie i dostęp do zaplecza specjalistów Ideo Force pracujących w różnych działach, co zapewnia szerokie spojrzenie na Twój sklep internetowy i dostosowanie wprowadzanych zmian według najlepszych praktyk. Wiemy, że współdziałanie wszystkich często pozornie niepowiązanych ze sobą elementów jest w stanie zmaksymalizować wyniki sprzedażowe i zdecydować o pozycji sklepu pośród rosnącej konkurencji coraz skuteczniejszych e-commerce managerów.

Korzystasz więc z wiedzy E-commerce Managera oraz jego sprawdzonych rozwiązań i rekomendacji, które mają odzwierciedlenie w szczegółowych analizach ekspertów z poszczególnych obszarów kluczowych pod względem funkcjonowania sklepów internetowych.

Obszary naszej specjalizacji to m.in.:

Specjalista od e-commerce

Specjalista ds. e-commerce w roli managera zarządza sklepem kompleksowo, aby poprawić jego konwersję z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi i możliwości rynkowych.  Odpowiada za analityczną stronę wszystkich działań prowadzonych w celu zwiększenia sprzedaży. Analizuje i wyznacza nowe kierunki rozwoju e-commerce. W tym również te, które do tej pory wydawały się być poza zasięgiem Twojej firmy. Aktywnie monitoruje skuteczność działań oraz w sposób przejrzysty raportuje swoją pracę. 

Kluczową korzyścią współpracy ze specjalistą ds. e-commerce jest możliwość wykorzystania jego doświadczenia wypracowanego na bazie projektów prowadzonych w wielu branżach o różnym stopniu konkurencyjności. E-commerce Manager to ekspert, który umiejętnie adaptuje się do Twojego biznesu. Potrafi wprowadzić nie tylko kluczowe zmiany w zakresie funkcjonowania sklepu internetowego, ale również odkrywać niewykorzystane dotąd możliwości. Bazuje na skutecznych i wypracowanych rozwiązaniach, lecz jednocześnie wciąż poszukuje nowych szans na rozwój. Jego elastyczność i zdolności analityczne pozwalają na bieżąco korygować działania specjalistów oraz skupiać się na obszarach, które umożliwiają osiągnięcie jak najlepszych rezultatów. 

Obowiązki E-commerce Managera

Za co dokładnie odpowiada E-commerce Manager? Jego zdaniem jest szerokie i jednocześnie bardzo wnikliwe spojrzenie na Twój sklep internetowy. Realizuje on zarówno działania strategiczne (np. opracowuje strategie marketingowe i strategie komunikacji), jak i operacyjne (np. koordynuje prowadzenie płatnych kampanii reklamowych). Zakres obowiązków E-commerce Managera jest uzależniony od indywidualnych możliwości i zasobów Twojej firmy. Możemy jednak wyróżnić jego podstawowe obowiązki, do których należy m.in.:

  • Przeprowadzanie analizy rynku, konkurencji i trendów oraz identyfikacja obecnej grupy docelowej i poszukiwanie nowych.
  • Analizowanie i monitorowanie kondycji sklepu internetowego, optymalizowanie procesów e-commerce, rozwijanie platformy, wychwytywanie błędów, proponowanie rozwiązań oraz wdrażanie koniecznych zmian do jego prawidłowego działania.
  • Przygotowywanie strategii marketingowej na wyznaczony okres i wprowadzanie jej w życie za pomocą konkretnych planów obejmujących, np. reklamy Google Ads i Facebook Ads, kampanie w social mediach, działania SEO, content marketing.
  • Regularne raportowanie działań oraz transparentne prezentowanie osiąganych wyników.
  • Współpraca i koordynacja zadań wykonywanych przez specjalistów wewnętrznych lub zewnętrznych zajmujących się poszczególnymi obszarami działań, w tym np. specjalistów SEO, PPC, social media, marketing automation itp. 

Opieka sprzedażowa

E-commerce Manager czuwa nad sprzedażą w Twoim sklepie internetowym. Jego głównym celem jest poprawa konwersji i zwiększenie sprzedaży online. Wszelkie usprawnienia w zakresie e-commerce są przez niego wdrażane, aby rozwinąć i prześcignąć konkurencję w e-commerce. W swojej pracy opiera się on na najefektywniejszych działaniach wykorzystujących dane analityczne i badania rynkowe. 

E-commerce Manager bierze odpowiedzialność za wdrażane przez siebie działania w Twoim sklepie internetowym. Skupia się na realizacji KPI, raportuje swoje zadania i przedstawia ich wyniki w sposób transparentny. Dzięki temu wiesz, jaki budżet został wykorzystany do osiągnięcia bieżących wyników, ile jeszcze należy zainwestować oraz jakie kroki podjąć, aby rezultaty w kolejnych miesiącach były satysfakcjonujące. 

Gdzie sprawdzi się E-commerce Manager?

Masz wrażenie, że Twój sklep internetowy nie wykorzystuje wszystkich dostępnych możliwości? Współpraca z E-commerce Managerem to rozwiązanie dla Ciebie, jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, który szuka efektywnych rozwiązań w zakresie zwiększania sprzedaży w e-commerce, ale nie interesujesz się tylko jednym małym wycinkiem ekosystemu a całością. 

E-commerce Manager sprawdzi się jako wykwalifikowany opiekun i doradca e-commerce, który wdroży działania pozwalające na wykorzystanie całego potencjału Twojego sklepu internetowego. Umożliwi maksymalizację efektów związanych ze współdziałaniem kanałów ruchu i sprzedaży oraz opracuje profesjonalny plan marketingowy zawierający harmonogram konkretnych celów w miesięcznych lub kwartalnych ramach czasowych. 

Wszechstronna wiedza i elastyczność managera pozwalają wdrożyć taką usługę w każdej branży. Bez względu na wielkość sklepu, rodzaj asortymentu oraz czas obecności na rynku. E-commerce Manager wspiera działania zarówno dużych, jak i średnich firm, które poszukują sposobów na wyprzedzenie konkurencji w sieci. Współpraca z nim wspiera i pomaga każdemu przedsiębiorcy, który stoi aktualnie przed wyzwaniem stworzenia własnego działu marketingu czy sprzedaży lub potrzebuje koordynacji prac wykonywanych przez zatrudnionych specjalistów. Można on współpracować z całym działem lub indywidualnymi pracownikami oddelegowanymi do konkretnych zadań.

E-commerce Manager zakres usług

Pomożemy w następujących procesach:

  • Przeprowadzanie analiz i badań rynkowych, w tym identyfikacja grup docelowych ich oczekiwań, potrzeb i czułości cenowych.
  • Aktualizowanie oferty produktowej i poszukiwanie nowych form wysokokonwersyjnego e-marketingu.
  • Prowadzenie i koordynowanie działaniami e-marketingowymi, w tym między innymi Google i Facebook Ads, pozycjonowanie, obecność i reklama w porównywarkach cenowych, obecność i reklama w marketplace’ach typu Allegro, Amazon, eBay.
  • Poprawa użyteczności sklepu internetowego (UX).
  • Współpraca ze wszystkimi zaangażowanymi w projekt specjalistami, odpowiedzialnymi za sprawne działanie sklepu internetowego, a także koordynowanie ich prac i dążenie do osiągnięcia efektu synergii ich działań.
  • Koordynowanie przepływu informacji pomiędzy działem e-commerce a innymi działami w firmie. W tym tworzenie struktur, procedur i schematów wymiany danych.
  • Zdobywanie nowych klientów i dbanie o ich potrzeby, prowadzenie działań dosprzedażowych.
  • Czuwanie i nadzorowanie budżetu działu.
  • Rekrutacja i szkolenie (onboarding) nowych pracowników do działu e-commerce.
  • Czuwanie nad rozwojem działu, ciągłym zwiększaniem sprzedaży oraz rentowności działu.
  • Zaawansowana analityka internetowa.

Najczęstsze pytania

Dlaczego warto wybrać nasze usługi E-commerce Managera?

Zewnętrzni managerowie są przyzwyczajeni do ciągłego uczenia się i oswajania z nowymi środowiskami. Interim E-commerce Manager Ideo Force widział już wiele różnych sytuacji i zmierzył się z wieloma problemami, a to często umożliwia mu wdrażanie nowych struktur, metod pracy i kanałów. Nasi zewnętrzni managerowie nie są zależni od istniejących struktur i procesów, dlatego działają obiektywnie i są zorientowani na cel. Współpraca z nami jest elastyczna, wielopłaszczyznowa i zawsze dostosowana do konkretnych potrzeb. Jesteśmy nie tylko idealnym partnerem sparingowym dla pracowników e-commerce, ale także dla interesariuszy na poziomie strategicznym. Dzięki szerokiej wiedzy i doświadczeniu możemy szybko zająć się codziennymi czynnościami zarządczymi oraz operacyjnymi. Wszystkie czynności możemy realizować poprzez pracę z zastanymi zasobami lub poprzez elastyczne dobieranie specjalistów Ideo Force do realizacji chwilowych potrzeb. Dzięki naszym menedżerom e-commerce zapewniamy pełne zarządzanie Twoim zespołem e-commerce.

Czy warto inwestować w E-commerce Managera?

Obecnie proces rekrutacji oraz skompletowanie doświadczonego i współgrającego ze sobą personelu są nie tylko czasochłonne, ale również kosztochłonne. Współpraca z E-commerce Managerem pozwala zaoszczędzić czas i koszty poniesione na zatrudnienie kilku pracowników o wybranych specjalizacjach. Dla Ciebie, jako właściciela e-commerce jest to również dodatkowa korzyść w postaci interdyscyplinarnego spojrzenia na funkcjonowanie sklepu internetowego, którym cechuje się manager z dużym doświadczeniem w wielu branżach. E-commerce Manager jest wartościowym partnerem, który umiejętnie kieruje rozwojem Twojej sprzedaży w Internecie. Pomoże Ci w skoordynowaniu pracy wewnętrznego działu marketingu lub zrekrutuje potrzebnych specjalistów, co przyczyni się do stworzenia skutecznego i dobrze komunikującego się zespołu. Odciąży Cię od konieczności delegowania zadań oraz podsunie najlepsze rozwiązania dla Twojego sklepu internetowego. Dzięki temu przyjmiesz spójny kierunek działań w e-commerce oraz wykorzystasz dostępne możliwości, które doprowadzą Twój sklep do sprzedażowego sukcesu.

Dlaczego usługa E-commerce Manager Support jest lepszym rozwiązaniem niż zatrudnienie pracownika?

E-commerce Manager Support to usługa, która wyposaża Cię w coś więcej niż tylko indywidualnego eksperta, który proponuje rozwiązania i koordynuje działania prowadzące do rozwoju sklepu internetowego. Do Twojej dyspozycji pozostaje cały zespół Ideo Force, którego specjalistów możemy dobierać w zależności od bieżących zadań do wykonania. Dzięki temu Twój biznes jest elastyczny oraz przygotowany do działania w wielu różnych obszarach mających istotny wpływ na rozwój sprzedaży online. W przypadku zatrudnienia pojedynczego pracownika możliwości te są ograniczone do jego umiejętności i kompetencji, a każde poszerzenie zakresu działań wiąże się z poniesieniem dodatkowych kosztów. E-commerce Manager łączy w sobie wszechstronną wiedzę z wielu obszarów, a współpraca ze specjalistami pozwala mu umiejętnie wyznaczać i wdrażać kluczowe zmiany sprzyjające zwiększeniu konwersji. Ten kompleksowy sposób działania oparty na połączeniu pracy wielu działów pod nadzorem eksperta e-commerce pozwala nam zmaksymalizować osiągane korzyści i sprawnie zrealizować założony cel sprzedażowy.

Klienci o nas

Dlaczego my?

W naszej pracy zawsze skupiapiamy się na potrzebach naszego klienta – to zleceniodawca wyznacza kierunek działań marketingowych, które my realizujemy.

Jesteśmy ekspertami branży e-commerce! Wiemy jak zwiększać sprzedaż w ecommerce.

Z sukcesem zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów e-marketingowych dla czołowych marek, które są liderami w swoich branżach.

Nie boimy się wyzwań. Mamy doświadczenie w kierowniu nawet najbardziej złożonymi projektami. 

Bierzemy odpowiedzialność za wypracowane rozwiązania i dowożone wyniki.

Jesteśmy elastyczni i transparentni w działaniu. Dostosowujemy się do modelu pracy i stylu komunikacji klienta. 

Nasze kompetencje potwierdzone są licznymi certyfikatami m.in: Google Premier Partner i Meta Business Partners.

Potrafimy prowadzić i koordynować działania emarketingowe zarówno w zespołach stacjonarnych jak i rozproszonych.

Zatrudniamy 70 specjalistów, doskonale wiemy jak ciężko jest pozyskać wartościowe aplikacje oraz zatrzymać talenty w firmie.

Nasza praca pod kątem zewnętrznych i wewnętrznych czynników SEO sprawia, że właściciele sklepów internetowych, które obsługujemy, obserwują zwiększenie ruchu i sprzedaży w sklepie.
Korzystamy ze wszystkich możliwości Google Ads dla branży handlu internetowego, w tym reklamy produktowej i remarketingu. Skutecznie generujemy sprzedaż.
Skutecznie podnosimy sprzedaż w sklepie internetowym z wykorzystaniem reklamy w social media - np. Facebook Ads, Twiter Ads czy TikTok Ads.
Zajmiemy się obsługą Twojego e-commerce od momentu wyboru platformy i jej wdrożenia po marketing sprzedażowy. Pomożemy Ci w opracowaniu biznesplanu i wyborze systemu CMS..
Korzystamy ze sprawdzonych systemów automatyzacji marketingu takich jak edrone, SalesManago czy Userengage. Wiemy, każdy biznes wymaga indywidualnego podejścia.
Analizujemy sklepy pod kątem user experience, SEO oraz prowadzonych działań sprzedażowych z wykorzystaniem Facebook Ads i Google Ads.
Kampanie reklamowe na Allegro to skuteczna forma promocji oferty produktowej, która niesie za sobą szereg korzyści.
E-commerce Manager to ekspert, który wspiera sklep na każdym etapie działań e-marketingowych związanych z prowadzeniem skutecznego marketingu przynoszącego sprzedaż.
Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.